|

مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز:

به مردم اعتماد ببخشیم و به آنها قول دهیم رأی‌شان تأثیر دارد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: انشاءالله به مردم اعتماد ببخشیم، امیدوارشان کنیم و به آنها قول بدهیم که رأی‌شان تأثیر دارد و در سرنوشت‌شان تعیین کننده است.

به مردم اعتماد ببخشیم و به آنها قول دهیم رأی‌شان تأثیر دارد

به گزارش شبکه شرق، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه جمهوری به معنای رشد دادن و به کمال رساندن مردم، تعالی بخشیدن به عقلانیت اجتماعی و اتکاء کردن به مردم است، گفت: به مردم اعتماد ببخشیم، امیدوارشان کنیم و به آنها قول بدهیم که رأی‌شان تأثیر دارد و در سرنوشت‌شان تعیین کننده است. اگر شرایط حضور و تحقق خواسته مردم را فراهم کنیم حتما مردم مشارکت بالا در انتخابات خواهند داشت.

مشروح گفت و گو با حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی را در ادامه می‌خوانید:

از نظر شما لوازم تحقق شعار «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» در انتخابات امسال چیست؟

لوازم آن را خود امام فرموده است. به هر حال لوازمش این است که ما ملتزم به اسلام و به خصوص جامعیت اسلام باشیم؛ معارف کامل و نوشونده اسلام که خاصیت دین جاودان و معجزه جاودان است. خاصیت نو شوندگی آن به معنای متناسب با زمان بودن و پاسخ به سؤالات روز است. جمهوری هم به معنای رشد دادن و به کمال رساندن مردم، تعالی بخشیدن به عقلانیت اجتماعی و اتکاء کردن به مردم است.

 

چطور می‌توانیم مردم را به حضور در انتخابات سال جاری دعوت کنیم تا مشارکت بالا برود؟

ان شاء الله به مردم اعتماد ببخشیم، امیدوارشان کنیم و به آنها قول بدهیم که رأی‌شان تأثیر دارد و در سرنوشت‌شان تعیین کننده است. اگر شرایط حضور و تحقق خواسته مردم را فراهم کنیم حتما مردم مشارکت بالا در انتخابات خواهند داشت.

 

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها