|

معاون استاندار قم:

مدیرانی که مصاحبه نمی‌کنند، سخنگو منصوب کنند

معاون استاندار قم گفت: اگر مدیرانی که مصاحبه نمی‌کنند، سخنگو منصوب کنند. هر حوزه کاری نیازمند تبیین است، مدیران روابط عمومی‌ها به عنوان فرماندهان جنگ رسانه‌ای و ترکیبی باید تمام بخش‌های ادارات خود را به خط کنند. باید به مدیران خود بگویند که پاسخگوی مردم باشند.

مدیرانی که مصاحبه نمی‌کنند، سخنگو منصوب کنند

به گزارش شبکه شرق، معاون امنیتی استانداری قم گفت: اگر مدیری نمی‌تواند مصاحبه کند، باید برای آن دستگاه سخنگو منصوب شود. مسائل و اتفاقات باید برای مردم تبیین شود.

احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در همایش بزرگداشت روابط‌ عمومی و تجلیل از روابط‌ عمومی‌های برتر استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت طی سخنانی اظهار کرد: ما امروز در جنگ ترکیبی سخت قرار گرفته‌ایم، دشمن در این جنگ بدنبال تحریف واقعیت‌هاست. 

وی افزود: امروز رسانه‌های معاند با تمام ظرفیت بین‌المللی خود در این جنگ حاضر و به‌دنبال این هستند که دستاوردهای نظام را کوچک‌نمایی، مشکلات را بزرگنمایی و یاس و ناامیدی را تزریق کنند. 

معاون استاندار قم تصریح کرد: هر حوزه کاری نیازمند تبیین است، مدیران روابط عمومی‌ها به عنوان فرماندهان جنگ رسانه‌ای و ترکیبی باید تمام بخش‌های ادارات خود را به خط کنند. باید به مدیران خود بگویند که پاسخگوی مردم باشند. 

معاون امنیتی استانداری قم اضافه کرد: اگر مدیری نمی‌تواند مصاحبه کند، باید برای آن دستگاه سخنگو منصوب شود. مسائل و اتفاقات باید برای مردم تبیین شود. 

حاجی‌زاده تاکید کرد: همه دستگاه‌ها دستاوردهای خوبی داشته‌اند، اما دشمن اجازه نمی‌دهد خبر این دستاوردها به گوش مردم برسد. شبانه روز به دنبال تزریق نا امیدی درجامعه هستند. 

وی در ادامه بیان کرد: روابط عمومی‌ها موظف به تزریق امید و نشاط آفرینی در جامعه هستند، فرماندهان جنگ رسانه باید در روابط عمومی‌ها تحول آفرین باشند. 

حاجی‌زاده در پایان عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید روایت اول باشند، روابط عمومی نیازمند نیروی متخصص است و باید فردی که به عنوان مدیر این بخش انتخاب می‌شود نسبت به وظیفه خود آگاهی داشته باشد. 

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها