|

معاون رئیسی:

واگذاری خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد

واگذاری خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد و صرفاً یک بخش خصوصی در زیرمجموعه خودروسازی ارتباطات خاصی آن هم در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل برقرار کرده بود.

واگذاری خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد

به گزارش شبکه شرق، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: واگذاری خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد و صرفاً یک بخش خصوصی در زیرمجموعه خودروسازی ارتباطات خاصی آن هم در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل برقرار کرده بود.

سید محمد حسینی در گفت و گوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی در خصوص نقش معاونت پارلمانی در تقویت و تحکیم همدلی و هماهنگی بین دولت و مجلس اظهار داشت: نمایندگان در دوره گذشته با نوعی رخوت، تعلل و کم کاری در مجموعه دولت مواجه بودند اما امروز با روی کار آمدن دولتی با انگیزه و فعال در مسیر گره گشایی از مشکلات کشور با امیدواری بیشتری مطالبات و انتظارات خود را بیان می‌کنند و دولت نیز با تمام توان و در حد امکانات و مقدورات تلاش می‌کند به مطالبات بحق آنان پاسخ داده و نیاز مردم بخش‌های مختلف کشور را برآورده سازد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز رابطه نزدیک و توأم با اعتماد متقابل بین دو قوه برقرار شده است و با گفتگوهایی که بین نمایندگان با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در قالب دیدارهای متعدد انجام شده، این اطمینان در آنها شکل گرفته که دولت مصمم است کمبودها و نیازهای مردم را پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت پارلمانی ضمن تسهیل برقراری ارتباط و تعامل اعضای دولت و نمایندگان و حضور در جلساتی که در طول هفته در مجلس برگزار می‌شود، در ایام تعطیل و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز با هدف تعمیق هر چه بیشتر همدلی و همراهی با تک تک نمایندگان، دعوت آنها برای حضور در حوزه‌های انتخابیه اجابت کرده و از نزدیک مشکلات و کمبودهای موجود بررسی و به اعضای دولت منتقل و پیگیری می‌شود.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها