|

شریعتمداری: متن بازجویی‌های «علیرضا اکبری» را منتشر کنید

حسین شریعتمداری گفت: انتظار آن است که وزارت محترم اطلاعات برخی از اطلاعات مربوط به سرنخ‌ها، سرپُل‌ها و عوامل سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس و موساد را که در بازجویی‌های فنی و کارشناسانه از جاسوس مورد اشاره به دست آورده است، منتشر کند.

شریعتمداری: متن بازجویی‌های «علیرضا اکبری» را منتشر کنید

به گزارش شبکه شرق، حسین شریعتمداری با اشاره به اعدام علیرضا اکبری به جرم جاسوسی در کیهان نوشت: اکنون نوبت انتقام به ما رسیده است و انتظار آن است که وزارت محترم اطلاعات برخی از اطلاعات مربوط به سرنخ‌ها، سرپُل‌ها و عوامل سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس و موساد را که در بازجویی‌های فنی و کارشناسانه از جاسوس مورد اشاره به دست آورده است، منتشر کند.

این حرکت ضمن آن که دروغ‌پراکنی‌های حریف را خنثی می‌کند، ضربه هولناکی بر پیکره سیستم جاسوسی انگلیس (اینتلیجنت سرویس‌) و بخش اطلاعات و جاسوسی خارجی آن MI6 خواهد بود. ضربه‌ای که جرثومه‌های فساد در انگلیس و رژیم صهیونیستی و... را نقره داغ می‌کند.
لطفاً در افشای اطلاعات به دست آمده - و یا حداقل- در افشای بخش‌های رسواکننده دشمن کوتاهی نکنید. از اطلاعات کسب شده باید به موقع استفاده شود وگرنه با مرور زمان و عبور از موقعیت موثر، به کاغذ پاره‌هایی تبدیل می‌شوند که به درد کارخانه‌های مقوا و کارتن‌سازی می‌خورند!
درباره چگونگی نفوذ این جاسوس به مراکز حساس و راهبردی نظام نیز پرسش‌هایی هست که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.
 
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها