|

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد

به گزارش شبکه شرق، در سومین مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نائب رییس حشد الشعبی بر گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد.

حاج ابوفدک نائب رییس حشد الشعبی به عنوان اولین سخنران مراسم  سالگرد شهید سلیمانی که بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در مصلی تهران برگزار شد با یادآوری اینکه شهید سلیمانی شب و روز برای مقابله با داعش نمی شناخت و  آیت الله سیستانی  شهید سلیمانی را یکی از عوامل پیروزی نامید، به ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط آمریکا اشاره و تاکید کرد: اقدام دشمن در ترور این شخصیت ها نشانه شکست آنها در برابر این شهدا بود. انتقام خون این شهدا بر عهده ماست. رییس جمهور سابق آمریکا نمی تواند به راحتی بخوابد. ما انتقام خود شهدای خود را می گیریم.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه ) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها از عموم مردم بصیر ، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت کرده بود تا در این مراسم شرکت کنند.

سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.

شهید سلیمانی در روز ۱۳ دی سال ۹۸ به همراه ابومهدی مهندس به دستور ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا در بیرون فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها