|

محمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای:

اگر ایران به دنبال سلاح هسته‌ای بود، یک سال پیش ساخته بود

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور گفت: در جریان مذاکرات هسته‌ای وین، رژیم‌های غربی مدام ادعا می‌کردند که برنامه هسته‌ای ایران «به نقطه‌ای بدون بازگشت می‌رسد». ماه ها از مذاکرات گذشته و غرب ساکت است. چرا؟ دروغ می‌گفتند.

اگر ایران به دنبال سلاح هسته‌ای بود، یک سال پیش ساخته بود

به گزارش شبکه شرق، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان گفت که تهران آماده از سرگیری رایزنی‌ها و به نتیجه رساندن آن است.

محمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست، تاکید کرد که اگر ایران سلاح هسته‌ای می‌خواست، یک سال پیش ساخته بود. تهران آماده از سرگیری رایزنی‌ها و به نتیجه رساندن آن است.

وی همچنین گفت: در جریان مذاکرات هسته‌ای وین، رژیم‌های غربی مدام ادعا می‌کردند که برنامه هسته‌ای ایران «به نقطه‌ای بدون بازگشت می‌رسد». ماه ها از مذاکرات گذشته و غرب ساکت است. چرا؟ دروغ می‌گفتند.

درحالیکه مذاکرات رفع تحریم‌های ایران و بازگشت آمریکا به برجام چند ماه است به دلیل زیاده‌خواهی‌ و رویکرد غیرواقع‌بینانه طرف آمریکایی و کارشکنی‌های اروپایی‌ها متوقف شده است، مقامات ایران بارها اعلام کرده‌اند که تهران آماده از سرگیری رایزنی‌ها و به نتیجه رساندن آن است.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها