|

وزیر جنگ اسراییل: روابط تهران-مسکو موجب جسورتر شدن ایران می‌شود

روزنامه هاآرتص نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در جمع خبرنگاران مدعی شد، روابط تهران-مسکو موجب جسورتر شدن ایران خواهد شد.

وزیر جنگ اسراییل: روابط تهران-مسکو موجب جسورتر شدن ایران می‌شود

به گزارش شبکه شرق، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با پیروی از اظهارات کشورهای غربی درباره روابط ایران و روسیه، به دنبال انتخاباتی که به تازگی در رژیم صهیونیستی انجام شد، درخصوص رویکرد نخست‌وزیر آتی این رژیم گمانه‌زنی کرد.

روزنامه هاآرتص نوشت، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در جمع خبرنگاران مدعی شد، روابط تهران-مسکو موجب جسورتر شدن ایران خواهد شد.

او گفت، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی که ائتلافش به تازگی در انتخابات این رژیم پیروز شده و قرار است دوباره به این سمت منصوب شود، رویکردی «متعادل» در قبال این موضوع اتخاذ خواهد کرد.

گانتس در ادامه مدعی شد: این موضوع[روابط ایران و روسیه] بر کل منطقه اثر خواهد گذاشت.

وی با تکرار اظهارات جنگ‌طلبانه مقامات این رژیم علیه ایران، مدعی شد: اسراییل توانمندی عملیات در ایران را دارد.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره روابط ایران و روسیه در پی اتهامات اخیر کشورهای غربی مبنی بر نقش داشتن ایران در جنگ روسیه علیه اوکراین با فروش پهپادهای جنگی به مسکو مطرح می‌شود.

این در حالی است که مقامات ایران تاکید کرده‌اند از هیچ یک از طرفین این جنگ حمایتی انجام نداده‌اند و فروش این پهپادها که به گفته حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، به تعداد محدودی بوده است، مربوط به پیش از آغاز جنگ اوکراین بوده و ذیل توافق دفاعی ایران و روسیه انجام شده است.

 

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها