|

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به مسوولان: هنوز فرصت برای حل مشکل وجود دارد

روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه این اعتراضات به دلیل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است گفت هنوز فرصت هست و می‌توان در سیاست‌ها تجدیدنظر کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به مسوولان: هنوز فرصت برای حل مشکل وجود دارد

به گزارش شبکه شرق، روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود به بررسی ریشه‌های اعتراضات اخیر پرداخت و با تاکید بر اینکه این اعتراضات به دلیل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است خطاب به مسوولان گفت هنوز فرصت هست و می‌توان در سیاست‌ها تجدیدنظر کرد.

به گزارش جمهوری اسلامی، محدود دانستن اعتراضات اخیر به عناوینی از قبیل «اقتصادی» یا «اجتماعی» و یا «فرهنگی» قضاوت درستی نیست. واقعیت اینست که این هر سه عنوان به اضافه عنوان «سیاسی» را باید درباره این اعتراضات بکار برد.

آنچه در چنین فضائی رخ دهد را می‌توان به نقشه‌ها و طراحی‌های دشمنان و بدخواهان هم نسبت داد ولی قبل از آن باید به این سوال پاسخ داده شود که زمینه پذیرش خواسته‌های دشمنان و بدخواهان را آیا خودمان با عملکردهای نادرستمان فراهم نکرده‌ایم؟ 

اکنون با پذیرش این واقعیت هرچند تلخ، باید درصدد چاره‌جوئی و پیدا کردن راه‌حل باشیم. برخلاف بعضی‌ها که آیه یاس می‌خوانند، ما معتقدیم هنوز فرصت برای حل مشکل وجود دارد.

تجدید نظر در سیاست‌ها، حل مشکلات اقتصادی مردم، ایجاد تغییر در روش‌های انتخاباتی و انتصاباتی براساس عمل به قانون و پای‌ بندی به شایسته ‌سالاری، جلوگیری از میدان‌دار بودن افراطیون و استفاده از نقطه ‌نظر تمام صاحبنظران وفادار به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، راهکارهائی هستند که می‌توانند زمینه ساز وفاق اجتماعی شوند و آرامش و ثبات را به کشور برگردانند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها