|

بازداشت ۱۰ نفر به اتهام همکاری با موساد

قوه قضاییه اعلام کرد: ۱۰ نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی که عمده اقدامات آنها، شناسایی نیروهای اطلاعاتی فعال در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی در استان آذربایجان غربی بوده است با رصد اطلاعاتی بازداشت شدند.

بازداشت ۱۰ نفر به اتهام همکاری با موساد

به گزارش شبکه شرق، قوه قضاییه از دستگیری ۱۰ نفر در استان آذربایجان غربی به اتهام همکاری با موساد خبر داد.

 ۱۰ نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی که عمده اقدامات این افراد شناسایی نیروهای اطلاعاتی فعال در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی در استان آذربایجان غربی بوده با رصد اطلاعاتی دستگیر شدند. اعضای این گروه با چند نفر از افسران موساد در ارتباط مستقیم بودند.

اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش و تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آنها را داشتند. این افراد در قبال ماموریت‌های انجام شده مبالغی را از عوامل رژیم صهیونیستی و افسران موساد در چند نوبت دریافت کرده بودند.

این گزارش حاکی است افراد مورد اشاره با برقراری ارتباط تصویری با افسران موساد دارای ارتباط مستقیم با آن‌ها بوده و اقدامات اعضای این گروه در استان‌های آذربایجان غربی، تهران و هرمزگان انجام می‌شده است.

اعضای این گروه در چندین فقره اقدام به آتش زدن خودروها و منازل برخی افراد مرتبط با نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران کرده و با تهیه تصویر و ارسال برای افسران موساد، وجه نقد دریافت کرده بودند.

این افراد حتی در مواردی اقدام به حذف فیزیکی و ترور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی کرده بودند که خوشبختانه ناموفق بود.

در این پرونده برای ۱۰ نفر قرار بازداشت موقت صادر شده و تحقیقات فنی و دقیقی در رابطه با این پرونده از ناحیه بازپرس مروبطه و وزارت اطلاعات انجام شده است.

کیفرخواست پرونده این افراد صادر و به دادگاه عمومی و انقلاب ارومیه ارجاع شده و پرونده طبق موازین قانونی در حال رسیدگی است.

براساس کیفرخواست صادر شده، اتهام ۴ نفر از این افراد افساد فی الارض است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها