|

معاون استاندار: ۲۰۰ نفر در ناآرامی های بوشهر بازداشت شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از شناسایی لیدرهای اصلی خبر داد.

معاون استاندار: ۲۰۰ نفر در ناآرامی های بوشهر بازداشت شدند

به گزارش تسنیم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از شناسایی لیدرهای اصلی «اغتشاشات» بوشهر خبر داد و گفت: در این «آشوب‌ها» تاکنون ۲۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.

اکبر پورات در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر و ناآرامی‌ها در استان بوشهر اظهار داشت: در این استان «فتنه و اغتشاشات» اخیر به‌خوبی مدیریت شد و وضعیت امنیتی بسیار مطلوبی داشتیم به‌نحوی که به کسی آسیبی نرسید.

وی با اعلام دستگیری ۲۰۰ نفر از اغتشاشگران در چند روز گذشته در سطح استان افزود: لیدرهای اصلی اغتشاشات استان بوشهر شناسایی شده‌اند و به‌زودی توسط نیروهای امنیتی دستگیر خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه «فراخوان‌هایی در استان بوشهر صادر شد ولی با اقدامات به‌موقع مشکل خاصی را شاهد نبودیم»، تصریح کرد: تعدادی از افراد در ارتباط با برخی تجمعات کوچک چندنفره در استان بوشهر بازداشت شدند، که اغلب این افراد آزاد شده‌اند و لیدرهای اصلی بازجویی شده‌اند.

وی با ابراز اینکه «در حوادث اخیر استان فوتی و مجروح نداشتیم»، اضافه کرد: اقدامات خوب دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظارتی در استان بوشهر، نسبت به دیگر استان‌ها از نظر امنیتی وضعیت مطلوبی داشت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها