|

محسنی اژه‌ای:

فقط کسانی که به خیابان آمدند مجرم نیستند، مشوقان هم مجرم‌اند

رییس قوه قضاییه با اشاره به ناآرامی‌های پس از مرگ مهسا امینی گفت: فقط کسانی که امدند در خیابان مجرم نیستند، مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

فقط کسانی که به خیابان آمدند مجرم نیستند، مشوقان هم مجرم‌اند

به گزارش شبکه شرق، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در جلسه امروز شورای عالی قضایی اظهار کرد: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آن‌ها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کرد که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آن‌ها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آن‌ها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

 

وی افزود: فقط کسانی که امدند در خیابان مجرم نیستند، مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

 

رییس قوه قضاییه گفت: همدستان ضد انقلاب خارج نشین، کسانی که آب به آسیاب دشمن ریختند، کسانی که نقشه‌های دشمن را پیاده کردند، پشتیبان‌ها و مرتبطان با بیگانه‌ها که این جنایت‌ها و خیانت‌ها را در حق مردم کردند مقصر هستند.

 

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امکان دستگیری بی گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها