|

بهزاد رحیمی، نماینده سقز:

ابعاد درگذشت «مهسا امینی» روشن شود

نماینده سقز گفت: ما از طریق ظرفیت های قانونی خواستار روشن شدن ابعاد این موضوع هستیم. باید نوع برخوردی که با مسئله بدحجابی شده و ارشادی که صورت گرفته روشن شود.

ابعاد درگذشت «مهسا امینی» روشن شود

به گزارش ایسنا، بهزاد رحیمی، با تاکید بر ضرورت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی، بیان کرد: همه ما از فوت خانم مهسا امینی که همشهری ما و خواهر تمام مردم ایران بوده است ناراحت هستیم. ما از طریق ظرفیت های قانونی خواستار روشن شدن ابعاد این موضوع هستیم. باید نوع برخوردی که با مسئله بدحجابی شده و ارشادی که صورت گرفته روشن شود.

وی اظهار کرد: قطعا با این نوع حرکت‌ها و این شیوه برخورد با مسئله نه تنها به هدف خود نمی‌رسیم بلکه از هدف اصلی نیز دور می شویم. ما خواستار پیگیری جدی این موضوع هستیم و ابعاد آن باید روشن شود. اگر در این موضوع تخلفی هم صورت گرفته است حتما باید افراد خاطی شناسایی و برخورد لازم نیز صورت گیرد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر در همان ساعات اولیه اطلاعات دقیق در اختیار جامعه قرار می‌گرفت این موضوع مورد سوءاستفاده رسانه های معاند قرار نمی‌گرفت و حق طلبی و مطالبه ای که برای روشن شدن ابعاد این حادثه داریم به حاشیه کشیده نمی شد. مطالبه ما حق خواهی و روشن شدن ابعاد موضوع است تا جلوی تکرار چنین اتفاق هایی گرفته شود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها