|

موساد: در برابر رفتارهای ایرانی آرام نمی‌نشینیم

دفتر نخست‌وزیر اسراییل مدعی شد که بارنیا در جریان این دیدارها تأکید کرده است که اسرائیل در برابر رفتارهای ایرانی آرام نخواهد نشست.

موساد: در برابر رفتارهای ایرانی آرام نمی‌نشینیم

به گزارش ایلنا، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «دیوید بارنیا» رئیس موساد در جریان سفر به آمریکا با مقام‌های ارشد اطلاعاتی و امنیتی این کشور درباره ایران رایزنی کرده است.

 

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی مواضع ضدایرانی، مدعی شد که بارنیا در جریان این دیدارها تأکید کرده است که اسرائیل در برابر رفتارهای ایرانی آرام نخواهد نشست.

 

بارنیا در جریان سفر به آمریکا با «ویلیام برنز» رئیس سازمان سیا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی، «لوید آستین» وزیر دفاع، «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک، «کریستوفر رای»، رئیس اف‌بی‌آی و دیگر مقام‌های ارشد امنیت ملی ایالات متحده دیدار کرده است.

 

رئیس موساد گفت که مقام‌های آمریکایی به او اطمینان داده‌اند که واشنگتن به امنیت اسرائیل متعهد بوده و اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

 

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «دیوید بارنیا» رئیس موساد در جریان سفر به آمریکا با مقام‌های ارشد اطلاعاتی و امنیتی این کشور درباره ایران رایزنی کرده است.

 

به گزارش ایلنا، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی مواضع ضدایرانی، مدعی شد که بارنیا در جریان این دیدارها تأکید کرده است که اسرائیل در برابر رفتارهای ایرانی آرام نخواهد نشست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها