|

مقام معظم رهبری: تنها خط حقیقی، مرز اسلام و استکبار است

مقام معظم رهبری فرمودند: در دنیای اسلام هیچ خط فاصل مذهبی، قومی، فرقه‌ای و نژادی، حقیقی نیست و تنها خط فاصل برجسته و حقیقی، مرزبندی میان دنیای اسلام با جبهه کفر و استکبار جهانی است.

مقام معظم رهبری: تنها خط حقیقی، مرز اسلام و استکبار است

مقام معظم رهبری در دیدار شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام فرمودند: پیروان اهل‌بیت مفتخرند که مهمترین حرکت در مقابله‌ی با نظام استکباری،‌ با نظام سلطه از سوی اینها انجام گرفته. خیلی شعار داده میشود امّا آنچه که در عمل روی زمین اتفاق افتاده یک چیز واضح و مشخصی است و آن پرچم جمهوری اسلامی است.

شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد، سینه سپر کرد و این اژدهای هفت سری را که در همه‌ی شئون زندگی کشورها و دولتها و ملتها به نحو ظالمانه و جبّارانه شرکت میکرد متوقف کرد که امروز خود آنها اعتراف میکنند که بسیاری از خواسته‌هایشان بوسیله‌ی جمهوری اسلامی متوقف مانده و تخریب شده است.

 این یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است و این افتخار شیعه است و این نیست مگر بخاطر الهام‌گیری از بیانات ائمه‌ی هدی (علیهم‌السلام) و اهل‌بیت پیغمبر. اینها بودند که ما را به تدبّر در قرآن و الهام‌گیری از قرآن تشویق کردند، تحریص کردند، آنها بودند که معارف قرآنی را برای ما تبیین کردند، آنها بودند که با سیره‌ی عملی خودشان به ما فهماندند که چه‌جوری باید عمل کرد از خود امیرالمؤمنین (علیه‌الصلاة والسلام) تا حضرت عسکری (علیه‌الصلاة والسلام). 

 
 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها