|

امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه؛

نفس واژه «حجاب اجباری» برای تخریب حجاب است

امام جمعه موقت تهران اجباری نامیدن قانون حجاب را مغلطه و نفس واژه حجاب اجباری را واژه ای غلط برای تخریب حجاب دانست.

نفس واژه «حجاب اجباری» برای تخریب حجاب است

امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه حجاب برای تکریم شخصیت زن است چراکه زن گوهر است، گفت: اصرار ما بر حکم حجاب نادیده گرفتن سایر مفاسد نیست؛ از جمله کسانی که گیر داده، گیر می دهیم و گیر خواهیم داد به دزدی ها خطبای نماز جمعه من جمله بنده بودم.

آیت الله خاتمی در ادامه با تاکید بر اینکه دزدی، اختلاس هم در کنار بی حجابی هم گناه است گفت: بسیاری از بی حجاب ها زن و بچه همان دزدها هستند؛ منش بانوان ایرانی در تاریخ همیشه در حفظ حجاب بوده است؛ دو نفر در تاریخ ایران نماد تاریخچه بی حجابی هستند، یکی قره العین بهایی بود و دیگری رضاخان.

امام جمعه موقت تهران همچنین گفت که امروز مسئله حجاب از مسئله فرعی گذشته و به مسئله اصلی تبدیل شده و هر دولتی در جهان بخواهد خود را دوست یا دشمن اسلام نشان دهد بر حجاب یا بی حجابی جامعه تاکید می کند.

آیت الله خاتمی بر مبارزه قانونی با منکر بی حجابی تاکید کرد و در این راستا توصیه کرد ناهیان منکر از انجام اقدامات خودسرانه که خود آن هم منکر است، بپرهیزند.

خطیب نماز جمعه تهران بار دیگر تاکید کرد که کار خودسرانه در نظام جمهوری اسلامی ممنوع و خلاف شرع است.

آیت الله خاتمی در پایان خطبه های نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه در گناه بی حجابی سه گروه بی حجابان، فراهم کنندگان بستر بی حجابی و مشوقان به بی حجابی شریک هستند، بر قانون بودن حجاب تاکید داشت و اجباری نامیدن قانون حجاب را مغلطه و نفس واژه حجاب اجباری را واژه ای غلط برای تخریب حجاب دانست.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها