|

درخواست سؤال از وزیران اقتصاد و صمت درخصوص افزایش بی‌رویه قیمت‌ها

درخواست سؤال از وزیران اقتصاد و صمت درخصوص افزایش بی‌رویه قیمت‌ها

جناب آقای قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی

با سلام
همانگونه که مستحضرید، نزدیک به یک‌ سال است که دولت منتخب سیزدهم شروع به کار کرده است و شهروندان ایرانی از تحقق وعده‌ها ناامید شده‌اند. متأسفانه با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی موجود، فشارهای روحی و روانی بر ملت شهیدپرور ایران حاکم شده و آمار ناامیدی، افسردگی و طلاق به‌دلیل عدم توانایی مردم در تأمین هزینه‌های جاری روزبه‌روز در حال افزایش است.
اخیراً نیز شاهد افزایش باورنکردنی قیمت برخی از اقلام اساسی بوده‌ایم و هیچ سازمان و ارگانی نیز نظارتی بر افزایش قیمت اجناس نکرده است. نمایندگان محترم خانه ملت، مردم دیگر قدرت تحمل بحران‌های اقتصادی و گرانی‌های جدید را ندارند.
از سوی دیگر نیز برخی از تولیدکنندگان، پس از افزایش قیمت اجناس،‌ متأسفانه اهمیتی به کیفیت محصولات تولیدی خود نمی‌دهند؛ نمونه بارز این موضوع، دو چنین شرکت خودروساز ایرانی هستند که اتومبیل‌های بی‌کیفیت تولید کرده و به قیمت گزاف به مصرف‌کنندگان می‌فروشند، اخیراً هم شاهد افزایش قیمت برنج ایرانی، غلات و صنایع تبدیلی آن همچون ماکارونی بوده‌ایم.
با توجه به توضیحات وزرای محترم اقتصاد و صمت و وعده‌هایشان در زمان گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان مجلس و عملی نکردن آنها، اینجانبان جمعی از شهروندان ایران اسلامی، از جنابعالیان تقاضا می‌کنیم، نسبت به برگزاری جلسه سؤال از وزرای محترم جهاد کشاورزی، صمت و اقتصاد و اخذ توضیحات و در صورت محرز شدن عملکرد ناکارآمد استیضاح آنان، اقدامات و دستورات لازم را مبذول دارید.
مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند.

همواره دعای خیر مردم ایران پشتوانه راه شما خواهد بود
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها