|

اقبال شاکری، نماینده مردم تهران:

مجلس موافق واردات هدفمند خودرو است

نماینده مردم تهران گفت: مجلس کاملا موافق واردات هدفمند خودرو است. البته ما باید پیش بینی این کار را انجام دهیم، وزیر محترم هم مخالفت عمده ای با این موضوع ندارد.

مجلس موافق واردات هدفمند خودرو است

«اقبال شاکری»، نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و عضو کمیسیون عمران مجلس، در رابطه با میزان تحقق شعار سال ۱۴۰۰ گفت: همان‌طور که می‌دانید این موضوع را که حضرت آقا به عنوان یک رهنمود کلی می‌گویند، باید در قالب اقدامات دستگاهی برای آنها برنامه‌ریزی شود و در نهایت مصوبات و نظارت‌هایی باید انجام دهیم تا خواست رهبری محقق شود. به نظر بنده در مجلس چند کار مفید در این جهت انجام و قانونگذاری شد. به طور مثال تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تولیداتشان، این‌ها همه مصداق سعی بر تحقق شعار سال ۱۴۰۰ بودند.

 

به گزارش برنا، وی افزود: موضوع دیگر که بنده و نمایندگان محترم دنبال کردیم نظارت بر این بود که وظایف دستگاه‌های اجرایی به درستی انجام شود. به نظر بنده، ما به این سمت حرکت کردیم، اما اگر بگویم دستگاه‌های اجرایی موفق بودند، واقعیت را نگفته‌ام. چرا که به این سمت حرکت کرده‌اند و شعار سال به طور کلی محقق نشده است.

شاکری در رابطه با عدم تناسب کیفیت و‌ قیمت خودروها و مشخص نبودن واردات خودرو خاطرنشان کرد: مجلس از موضوع خودرو کوتاه نمی‌آید البته بخشی از وارداتش نیز آزاد شده است. مجلس کاملا موافق واردات هدفمند خودرو است. البته ما باید پیش بینی این کار را انجام دهیم، وزیر محترم هم مخالفت عمده ای با این موضوع ندارد.

 

نماینده مردم تهران در پایان با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: بنده فکر می‌کنم سال آینده سال امیدوار کنندهای خواهد بود. با بودجه ای که در سال 1401 برای زیرساخت‌های کشور و سرعت گرفتن طرح های عمرانی از منابع غیر بودجه‌ای پیش بینی کرده‌ایم، آثار آن در سال 1401 مشخص شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها