|

رئیس بنیاد شهید حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد.

رئیس بنیاد شهید حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد

به گزارش شبکه شرق، در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون
وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیز و بی‌دفاع به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطهر شاهچراغ موجب تأسف و تألم گردید. این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر قساوت، خباثت، عجز و ناتوانی دشمنان ملت ایران را نشان داد.
دشمنان ملت ایران در این حادثه تروریستی خشم و کینه خود را مقابل عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همبستگی و آرامش ملت شریف ما با چنین اقدام وحشیانه‌ای بروز دادند تا شاید به خیال باطل و توهم خویش بتوانند استواری جامعه ایران و امنیت آن را بر هم زنند که البته به لطف پروردگار و در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مانند همیشه در رسیدن به اهداف و توطئه شوم خود با شکست مواجه شده و خواهند شد.
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.
اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در راستای وظایف خود مأموریت دارد ضمن دلجویی از خانواده معظم شهدای این حادثه وضعیت و خدمات‌رسانی به این عزیزان، مجروحان این حادثه تروریستی را با جدیت پیگیری و گزارش نماید.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها