|

خرید بند عینک طبی و خاص، بند عینک طبی ترند 2023

بند عینک دو نوع کاربرد زینتی و غیر زینتی دارد.

به بندی که به عینک طبی یا آفتابی شما متصل می شود و حمل آنرا آسان تر می کند «بند عینک» گفته می شود، هدف اصلی طراحی و ساخت بند عینک این است تا افرادی که مشغله فکری زیادی دارند و یا ساعت های زیادی و در پارت های مختلف مجبور به استفاده از عینک هستند، همواره عینکشان را نزدیک خود داشته باشند.

 

کاربردهای بندعینک

بند عینک دو نوع کاربرد زینتی و غیر زینتی دارد.

کاربرد غیر زینتی

کاربرد اصلی بند عینک، جهت محافظت و حمل آسان عینک می‌باشد. در گذشته از بند های ساده برای حمل آسان تر عینک استفاده می شد که با گذشت زمان بند عینک های جذاب تر وارد بازار شد.

 

کاربرد زینتی

استفاده از بند عینک برای برخی از افراد به خصوص خانم ها جنبه ی  زینتی دارد که جهت زیبایی و تزئینات عینک از آن استفاده می کنند. به کار بردن لوازم تزئینی مانند مهره، نگین، مروارید و… در بند عینک ها باعث زیبایی بیشتر آن می‌شود و مورد پسند بسیاری از بانوان و آقایان می باشد.

 

 

کاربردهای بندعینک

 

معایب بند عینک های زینتی

این گروه از بند عینک ها به دلیل استفاده از وسایل تزئیناتی دارای وزن بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد. برخی از افراد ممکن است به مواد سازنده آن ها حساسیت داشته باشند که در صورت برخورد با سر و گردن باعث بروز حساسیت در آن ها شود. بندعینک های ایگلسی از مواد غیر حساسیت زا تولید شده اند.به دلیل استفاده از مواد ویژه در ساخت این بند عینک ها ممکن است قیمت آن ها نسبت به بقیه انواع بند عینک بیش تر باشد.

 

بند عینک های اسپرت

این نوع بند عینک  ها از جنس مواد مختلفی مانند پارچه، چرم، پلی استر و … ساخته می شوند. ظاهر این گروه از بند عینک ها ساده می باشد و امکان هماهنگ شدن با هر استایلی را می‌دهد.

 

مزیت بند عینک های اسپرت

این گروه از بند عینک ها،  وزن سبک‌تری نسبت به سایر بندها دارند.

معمولا از مواد محکمی ساخته می شود و طول عمر بیشتری دارد.

قیمت این بند عینک ها مناسب است.

از جنس مواد حساسیت زا ساخته نمی‌شوند بنابراین برای پوست ایجاد حساسیت نمی‌کنند.

این نوع از بند عینک ها اکثراْ از مواد پارچه‌ای و پلی استر و ... تشکیل شده‌اند.

 

مزیت بند عینک های اسپرت

معایب بند عینک اسپرت

به راحتی با تمام عینک ها قابل هماهنگی نیستند و حتما باید رنگ آن ها در نظر گرفته شود. تنوع در رنگبندی بندعینک های ایگل‌سی اجازه هماهنگ شدن با عینک و استایل را به شما می دهد.

 

معرفی چند مدل بند عینک که در وبسایت ایگلسی موجود می باشد:

1 - بند عینک مدل کتان ساده آبی

این مدل بند عینک جزو بندعینک پارچه ای است. جنس این بند عینک ازکتان ساده است و دارای تنوع رنگی است که می توانید با توجه به سلیقه خود زیباترین مدل را انتخاب کنید.

2- بند عینک مدل کشبافت جورابی طوسی تیره

این مدل بند عینک جزو مدل های بند عینک مدل پارچه کشبافت می باشد، و از جنس کشبافت جورابی است. دارای تنوع رنگی بوده و می توانید مدل باب سلیقه خود را انتخاب کنید. برای دیدن مدل های دیگر از بند عینک کشبافت جورابی به وبسایت ما مراجعه کنید.

  

3- بند عینک مدل چرم یونیک کرم

این مدل بند عینک جزو بندعینک مدل چرم است. جنس این بند عینک چرم یونیک است و 3 مدل از این بند عینک در وبسایت ایگلسی موجود است. برای دیدن مدل های دیگر بند عینک چرم یونیک به وبسایت ما مراجعه نمایید.

 

بند عینک مدل چرم یونیک کرم

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها