|

تعمیر کولر گازی در مشهد

تعمیر کولر گازی در مشهد یکی از سخترین کارها در تابستان است.

تعمیر کولر گازی در مشهد

یک اتفاق واقعا وحشتناک وجود دارد که ممکن است در تابستان اتفاق بیفتد. کولر گازی قطعه ی بهشتی برای خنک شدن است و از دست دادن آن در این ماه ها واقعاً می تواند یک فاجعه باشد. اولین چیزی که در هنگام خرابی یک دستگاه بدون گارانتی به ذهن خطور می کند، دور انداختن آن برای خرید یک دستگاه جدید است. تصور می شود که انجام این کار هزینه کمتری دارد. اما اینطور نیست.

بسیاری از لوازم خانگی قابل تعمیر هستند و هزینه آن بیشتر از خرید یک دستگاه جدید نیست. فقط باید به یک تکنسین قابل اعتماد برای تعمیر کولر گازی در مشهد تکیه کنید. در ادامه مقاله به شناخت انواع خرابی در کولر گازی می پردازیم و به راه حل های آن اشاره می نماییم.

چرا کولر گازی من روشن نمی شود؟

ممکن است کولر گازی شما به دو دلیل روشن نشود، یکی دلیل بسیار احمقانه است و دیگری بسیار جدی است. آیا باتری های کنترل از راه دور خود را بررسی کرده اید ؟ اگر آنها تمام شده باشند، مطمئناً دستگاه شما نمی تواند راه اندازی شود. اما اگر کنترل از راه دور نیست، پس مشکل الکترونیکی است و کار دیگری جز تماس با یک تکنسین تعمیر کولر گازی در مشهد وجود ندارد. اگر موتور کولر گازی ها نقص داشته باشد، نیاز به تعمیر فوری دارید.

سناریوی دیگری که گاهی ممکن است رخ دهد زمانی است که کولر گازی روشن می شود، اما کار نمی کند. برای این مشکل احتمالاً خازن استارت موتور خراب شده باشد. برای راه اندازی مجدد دستگاه، باید قطعه شکسته را تعویض کنید. خازن استارت در یونیت خارجی قرار دارد و به شکل یک استوانه رنگی فلزی است. قسمت های مختلف کولر به این قطعه متصل می شود. برای تغییر آن، باید ساختار درایو خارجی را جدا کرده و قطعه آسیب دیده را جدا کنید. برای این مشکل می توانید از کارکنان مرکز تعمیر کولر گازی در مشهد درخواست کمک کنید.

درخواست تعمیر کولر گازی در مشهد برای زمانی که کولر گازی نشتی آب دارد

یکی از رایج ترین مشکلات نشتی آب کولر گازی است. گاهی دیوار زیر کولر گازی شما مرطوب است، که نشان دهنده ی نشت آب کولر شماست. این ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. با نگاه کردن به این که نشت آب از کجا می آید، می توانید بفهمید که کدام یک از چندین مورد است.

اگر آب از شکاف داخلی کولر باشد، علت این نقص به مسدود شدن تخلیه میعانات بر می گردد.اگر لوله ی میعانات با خاک مسدود شود، آب از کولر گازی شما چکه می کند. برای رفع این مشکل می توانید به بررسی کولرگازی و تمیز کردن لوله تخلیه میعانات بپردازید.

2

اگر کولر گازی شما، آب زیادی در تابستان از دست می دهد و ردپایی ناخوشایند روی دیوار می گذارد، این به کثیفی فیلترهای کولر بر می گردد. در این حال در کولر شما یخ تشکیل می شود که به صورت یک یخ مانع حرکت فریون در داخل کولر شما می شود. در نتیجه این فریون از کولر گازی شما به بیرون نشت می کند. برای رفع این موضوع محفظه جلو را باز کنید، فیلترها را بردارید و با آب و صابون تمیز کنید.

زمانی که هر نشانه ای از آسیب آب در بیرون ظاهر شود، ممکن است اوضاع از کنترل خارج شده باشد. برای جلوگیری از این اتفاق، باید هر چند ماه یکبار کولر گازی خود را تعمیر کنید. اگر به نظر می رسد آب اضافی در سیستم وجود دارد یا نشانه هایی از کانال های قطع شده وجود دارد، با یک تیم تعمیر کولر گازی در مشهد تماس بگیرید تا تعمیر شود.

مراجعه به مرکز تعمیر کولر گازی در مشهد برای زمانی که کولر گازی خنک نمی شود

اگر کولر گازی شما خنک نمی شود، علت آن به کمبود گاز کولر گازی بر می گردد. این شایع ترین عیب برای کولرگازی ها است، در واقع مقدار گاز کمتر از پارامترهای نشان داده شده توسط سازنده منجر به کاهش عملکرد دستگاه می شود.

کولر گازی دارای مدار مبرد است که در هنگام نصب بسته می شود. این گاز هرگز نباید در تمام طول عمر خود دستگاه خارج شود. در واقع گاز بیشتر از سایر اجزا دوام می آورد و تبخیر نمی شود و کارایی خود را از دست نمی دهد.

در صورت عدم تعادل، کولر گازی کمتر از آنچه که باید خنک می شود و هر چه دمای بیرون بیشتر شود، هوای ساطع شده کمتر سرد می شود.

این مشکل اغلب به دلیل خطا در هنگام نصب ایجاد می شود و علت خرابی مبدل یا لوله کشی کمتر دیده می شود.

برای بازگرداندن کولر گازی به عملکرد بهینه، باید گاز را شارژ کرد و گاز مناسب را مشخص کرد، اما ابتدا باید دلیل نشتی را پیدا کرد، در غیر این صورت ظرف یکی دو ماه مشکل عود خواهد کرد. بهترین راه رفع این نقص مراجعه به متخصص های تعمیر کولر گازی در مشهد است.

 

3

چرا کولر گازی من تهویه کم دارد؟

تهویه ضعیف یونیت داخلی کولر گازی شما به دلیل کپک یا کثیفی است که در حین استفاده رسوب می کند، بر می گردد. اگر هوای کمی از شکاف خارج شود، نمی تواند اتاق را به اندازه کافی خنک کند. تکنسین های تعمیر کولر گازی در مشهد علت این نقص را موراد زیر می دانند:

  • فیلترهای کثیف: نگهداری نامناسب منجر به تجمع بیش از حد کثیفی روی فیلترها می شود که دلیل خروج هوای ضعیف از شکاف ها است. هوای سرد به دلیل نوعی کلاهک که روی فیلترها ایجاد می شود خارج نمی شود. ممکن است کولر گازی شما بی عیب به نظر برسد، اما در واقعیت به دلیل استفاده طولانی مدت از کولر گازی بدون نگهداری و تعمیر کولر گازی در مشهد کافی است. این مشکل عمدتاً در ادارات اتفاق می افتد و می توان با تمیز کردن کامل فیلترها همراه با تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده خوب حل شد.

  • معیوب بودن فن: احتمال دیگر، هرچند نادرتر، نقص در فن است که وظیفه ایجاد جریان هوا را دارد. در این مورد باید با یک تکنسین تعمیر کولر گازی در مشهد تماس بگیرید.

  • گرفتگی فن: این یک مشکل نسبتاً جدی است. کپک ها و گرد و غباری که به مرور زمان جمع شده اند تا حدی یا به طور کامل پنکه را پر کرده اند. فن میچرخد ​​اما نمی تواند هوا را حرکت دهد. همچنین در این مورد مداخله پرسنل واجد شرایط برای تعمیر کولر گازی در مشهد ضروری است.

اگر پس از تعویض فیلتر جریان هوا افزایش نیابد، ممکن است مشکل بر روی اجزای داخلی نیز تاثیر گذاشته باشد. کویل های اواپراتور که تهویه ناکافی دریافت میکنند، یخ می زنند و به درستی کار نمی کنند. چنانچه که این مشکل ادامه یابد، ممکن است کل واحد مشکلات جدی تری داشته باشد و نیاز مبرم به متخصص های تعمیر کولر گازی در مشهد خواهید داشت.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها