|

هشت ایده فوق لاکچری برای کادو تولد زنان و دختران

همه فکر می کنند اگر کسی پولدار است و برای خرید کردن نیاز به دو دوتا چهارتا کردن و چک کردن حساب بانکی ندارد براحتی می تواند برای هر کسی که دوست داشت هدیه های لوکس، خاص و لاکچری تهیه کند! اما همیشه که نمی توان طلا یا گوشی آیفون هدیه داد و همیشه به ایده های جدید، متفاوت و بکر نیاز هست.

هشت ایده فوق لاکچری برای کادو تولد زنان و دختران

همه فکر می کنند اگر کسی پولدار است و برای خرید کردن نیاز به دو دوتا چهارتا کردن و چک کردن حساب بانکی ندارد براحتی می تواند برای هر کسی که دوست داشت هدیه های لوکس، خاص و لاکچری تهیه کند! اما همیشه که نمی توان طلا یا گوشی آیفون هدیه داد و همیشه به ایده های جدید، متفاوت و بکر نیاز هست.

اگر ایده برای خرید کادو تولد برای مادر، همسر و یا دختر خود ندارید ولی جیبتان پر از پول است و مشکل مالی در این بین وجود ندارد حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید و پیشنهاد های لاکچری و متفاوت ما را هم بررسی کنید.

 

1-لیزر بدن فیلیپس مدل BRI950/60

اولین پیشنهاد ما برای کادو تولد لاکچری زنانه و دخترانه یک لیزر موهای زائد بدن از برند فیلیپس است. دستگاه لیزر مدل BRI950/60 شرکت فلیپس برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت یک ابزار استثنایی است که می تواند با دو سری متفاوت خود و 250 هزار شات شما را از شر موهای زائد برای همیشه خلاص کند.

این محصول بصورت شارژی بوده و به همین دلیل قابلیت مانور بالایی روی بدن خواهد داشت. در این دستگاه امکان تنظیم نور لیزر در 5 شدت متفاوت و متناسب با نوع پوست و موی شما وجود خواهد داشت.

2-ماساژور برقی بوستر مدل Min01

 یک دستگاه ماساژ خوب می تواند یک کادوی تولد فوق العاده برای خانم های پا به سن گذاشته، دختران ورزشکار و یا افرادی که از دردهای عضلانی رنج می برند باشد. مینی ماساژور بوستر مدل Min01 یک دستگاه ماساژ همه کاره با 4 سری می باشد که می تواند در حالت های مختلف و با 4 سرعت متفاوت جاهای مختلف بدن را بخوبی ماساژ دهد.

این مینی ماساژور شارژی است و با هر بار شارژ به مدت 4 تا 16 ساعت قابل استفاده خواهد بود. پوشش فلزی کامل، طراحی زیبا، موتور قدرتمند و سر و صدای کم از مزیت های این دستگاه فوق العاده می باشد.

3-ساعت هوشمند اپل مدل Ultra Trail Loop

سومین پیشنهاد کادو لاکچری ما بهترین ساعت هوشمند دنیاست. اپل واچ مدل Ultra دارای صفحه‌نمایش با ابعاد 1.92 اینچ و رزولوشن 410×520 پیکسل از نوع Retina LTPO OLED مجهز شده که بدون شک کیفیت تصاویر فوق العاده‌ای را ارائه می‌کند.

با این ساعت هوشمند می توانید از تمام فعالیت های بدنی خود در لحظه مطلع شوید و چنانچه خطری متوجه شما شود به سرعت به شما اطلاع خواهد داد. این محصول می تواند به یک کادو لاکچری برای یک دختر خانم ورزشکار  تبدیل شود تا بتواند با استفاده از آن تمام فعالیت های ورزشی خود را اندازه گیری و مدیریت کند.

خرید کادو تولد برای مادر

4-باکس کادویی لاکچری دلسا

باکس کادویی گردنبند نقره دلسا یک کادو لاکچری و بسیار شکیل است که می توانید با هزینه بسیار مناسب از سایت تک کادو تهیه کنید. این محصول شامل یک گردنبند نقره بسیار زیباست که در یک باکس گل سورپرایزی و جذاب قرار می گیرد.

طراحی گردنبند نقره به شکل ترکیب نماد قلب و بی نهایت انجام شده است که طرحی خاص و استثنایی بحساب می آید و محصولی نیست که براحتی بتوان آن را در هر مغازه نقره فروشی دید و یا از فروشگاه های آنلاین سفارش داد.

این گردنبند زنانه جذاب در داخل یک جعبه کادو صورتی رنگ و زیر گلهای فومی سفید و صورتی مخفی می شود و با کشیدن روبان هدیه اصلی از میان گلهای فومی که بصورت قلبی شکل چیدمان شده اند بیرون می آید.

کادو تولد لاکچری زنانه و دخترانه

5-مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS X

یک مسواک برقی برای دختران و زنانی که مسواک زدن را کاری دشوار تلقی می کنند می تواند یک کادو لاکچری و جذاب باشد. مسواک های برقی اورال بی حرف اول و آخر را در میان محصولات مشابه در بازار می زنند و کیفیت و کارایی بالایی دارند.

مسواک برقی مدل GENIUS X شارژی بوده و می تواند تا یک هفته پس از شارژ اولیه قابل استفاده باشد. این مسواک 5800 دور در دقیقه قابلیت چرخش دارد و سری مخصوص سفید کردن دندان ها هم در بسته بندی آن وجود دارد. این محصول ضد آب با 6 برنامه شستشو دهان، دندان و لثه بخوبی از دهان و دندان شما محافظت خواهد کرد.

6-مجموعه مراقبت از پوست کلینیک مدل Best

مجموعه کلینیک مدل Best شامل بهترین محصولات برند معتبر کلینیک برای مراقبت از پوست می باشد. این مجموعه شامل کرم دور چشم کلینیک مدل All About(15ml) ، لوسیونdramatically different(125ml) ، کرم روز ضدچروک بسیار قوی Smart SPF15(50ml) ، فوم شستوی صابونی صورت کلینیک مدل All About Clean ، محلول پاک کننده صورت کلینیک مدل (125ml)Take the day off، ریمل High Impact و رژلب Almost Lipstick ،رنگ Love pop می باشد.

این محصول می تواند یک ایده جذاب برای کادو تولد مادر و یا همسر شما باشد. یک محصول کامل برای مراقبت از پوست که دارای بسته بندی شیک و شکیلی نیز هست.

7-ساعت مچی ورساچه مدل VE3F002 22

اما آخرین پیشنهاد لاکچری ما برای کادو تولد زنان و دختران یک ساعت مچی بی نظیر از برند ورساچه است. این ساعت گران قیمت بدنه ای استیل و بندی از چرم طبیعی دارد و شیشه آن از جنس یاقوت است. ظاهر جذاب این ساعت مچی دل زنان و دختران را می برد و می توان از آن در مجالس و میهمانی ها و یا حتی بصورت روزمره و اسپرت نیز استفاده کرد.

 این بود 7 پیشنهاد لاکچری ما که با آنها می توانید هر خانمی را هیجان زده و سورپرایز کنید. اکثر پیشنهاد های این لیست محصولاتی گران قیمت هستند که هر کسی از توان خریدشان بر نخواهد آمد ولی در این بین چند محصول با قیمت مناسب هم در میان آنها گنجاده شده تا همگان بتوانند از پیشنهادها استفاده نمایند. شما هم اگر پیشنهادی دارید که می توان به این لیست اضافه کرد آن را در قسمت پیام ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها