|

آشنایی با بهترین قفل های برقی درب حیاط

برای جلوگیری از دسترسی به خانه شما از داخل، پارکینگ باید قفل شود.

آشنایی با بهترین قفل های برقی درب حیاط

وقتی اکثر مردم به قفل درب پارکینگ فکر می کنند، به قفلی اشاره می کنند که درب سقفی را محکم می کند. با این حال، درهای پارکینگ دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند - ورودی بیرونی و ورودی داخلی. درب ورودی خارجی باید قفل شود تا از دسترسی به پارکینگ شما از بیرون جلوگیری شود. بیشتر مردم از درب ورودی داخلی چشم پوشی می کنند.

برای جلوگیری از دسترسی به خانه شما از داخل، پارکینگ باید قفل شود. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با این نوع قفل های برقی درب حیاط، لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید. هم چنین مراجعه به سایت اسمارت کو جهت آگاهی و افزایش اطلاعات شما در این حوزه ضروری است. می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۴۴۵۰۶۰-۰۲۱ کارشناسان اسمارت کو تماس بگیرید.

 

بررسی بهترین قفل های برقی درب حیاط

  1. قفل درب کشویی

قفل های کشویی یا چفت ها رایج ترین نوع قفل درب پارکینگ هستند. چفت، دستگیره یا پیچ به داخل سوراخی که در مسیر فلزی درب بریده شده می لغزد. این کار از بالا و پایین رفتن درب جلوگیری می کند. این نوع قفل در صورت استفاده مکرر از درب پارکینگ ناخوشایند است. هر بار که می خواهید از درب استفاده کنید، باید قفل درب را از داخل پارکینگ باز کنید.

  1. قفل درب کلید دار T-Handle

قفل های کلیددار دسته T دومین نوع رایج قفل درب پارکینگ هستند. این قفل دارای دستگیره T شکل است که در قسمت بیرونی درب پارکینگ تعبیه شده است. در داخل در، یک سیستم کابلی به پیچ و مهره های مسیر متصل شده است، کابل تنها زمانی که دستگیره چرخانده شود آزاد می شود. چرخاندن دسته نیاز به باز کردن قفل آن با کلید صحیح دارد.

  1. قفل درب پارکینگ دیجیتالی

انواع مختلفی از قفل های الکترونیکی و دیجیتالی درب پارکینگ در بازار وجود دارد. اکثراً بر اساس همان قفل کلیدی دسته T عمل می کنند، به جز اینکه قفل دستگیره به طور خودکار باز می شود. پس از باز شدن قفل دستگیره، درب باید خود به خود بالا بیاید.

images_1675146113

 

موارد موثر در بررسی قفل های برقی درب حیاط

خرابی درب های پارکینگ در حال تبدیل شدن به یک اتفاق رایج است. دزدها می‌خواهند سریع وارد و خارج شوند و خطر دستگیر شدن را محدود می‌کنند و پارکینگ ها فرصت عالی برای انجام این کار را به آنها می‌دهند. در عرض چند دقیقه، مجرمان می توانند با استفاده از ابزارهای ساده وارد درب پارکینگ بسته شوند! 

بهترین قفل های درب پارکینگ بادوام، ضد آب و هوا، ضد زنگ و نصب ساده هستند. بسیاری از آنها فقط چند ساعت یا کمتر کار می کنند. و استفاده از آنها نیز باید آسان باشد. اگر آنها پیچیده یا دشوار هستند، احتمالاً در را آنطور که باید قفل نخواهید کرد. قفل برقی کله گاوی درب پارکینگ در دو نوع اصلی وجود دارد: قفل داخلی و قفل خارجی.

  • بهترین قفل درب گاراژ داخلی

یک قفل برقی ریموت دار داخل پارکینگ شما قرار دارد و شکل ظاهری پارکینگ شما را پنهان نگه می دارد. اگر شما نمی خواهید پس از پارک کردن ماشین خود به بیرون برگردید و پارکینگ را قفل کنید، اینها ایده آل هستند.

1. Prime-Line

Prime-Line ساده، محکم و موثر، مسیر عمودی درب پارکینگ بالای سر شما را درگیر می کنند. این نوع قفل از فولاد سنگین و گالوانیزه ساخته شده است و دارای روکش های قرمز پررنگ در حین نصب قفل است که استفاده از آن را بسیار بصری می کند. برای درگیر کردن آن به کلید نیاز نخواهید داشت. اگر با استفاده از مته راحت هستید، نصب آن نیز ساده است. نباید بیش از سی دقیقه طول بکشد، اگرچه دستورالعمل های ارائه شده کمی نامشخص هستند. Prime-Line با اکثر درهای پارکینگ به خوبی کار می کند.

  • طرفداران

آسان برای استفاده

نصب نسبتا ساده

با اکثر درب های پارکینگ کار می کند

ارزان

  • منفی

شیار را در مسیر عمودی درگیر می کند

2. قفل درب پارکینگ بولداگ

اگر به دنبال چیزی با کیفیت بالاتر از Prime-Line Deadlock بالا هستید، قفل درب گاراژ بولداگ و قفل درب غلتکی گزینه خوبی است. همانطور که از نام آن پیداست، این قفل بر روی هر درب پارکینگ سقفی و همچنین درب های غلتکی، خواه فلز، فایبرگلاس، چوب یا پلاستیک باشد، کار می کند. این قفل ساده، اما سنگین روی زمین نصب می ‌شود و تضمین می ‌کند که درب پارکینگ شما بلند نمی‌شود، حتی زمانی که دزدها سعی می‌ کنند وارد شوند. نصب آن بسیار آسان است و در صورت تمایل می ‌توانید از آن در بیرون استفاده کنید.

  • طرفداران

قفل زمینی سنگین

روی درب های غلتکی کار می کند

نصب آسان

گارانتی موجود است

  • منفی

گران قیمت

مهم ترین نکات در خرید قفل برقی

اصول ارائه دهندگان سیستم های قفل الکترونیکی شبیه به هم است. اما ممکن است بسیاری از افراد این سوال را داشته باشند که هزینه چنین سیستمی چقدر است؟ نصب چقدر پیچیده است؟ و در مورد امنیت چطور؟ ما نگاهی دقیق تر به بررسی عملکرد سیستم های ریموت کنترل پارکینگ خواهیم انداخت:

1. بدون نمایش

"قفل الکترونیکی درب برای من خیلی گران است." بله، ما قبول داریم: قیمت خرید قفل الکترونیکی گاهی اوقات بسیار بالا است. اما تاکید بر برخی مواقع است. امروزه تامین کنندگان زیادی در بازار وجود دارد و بنابراین راه حل هایی وجود دارد که بودجه همه را برآورده می کند. باید در نظر داشت که برای یک خانواده شرایط متفاوتی نسبت به یک مجتمع ساختمانی با صدها دفتر وجود دارد. 

2. تلاش نصب بالا

در بررسی عملکرد بهترین قفل های برقی درب حیاط باید بدانید که مونتاژ قفل ها با تلاش زیادی همراه است و پیچیده است. زمانی که یک قفل الکترونیکی درب دریافت می کنید، تلاش برای نصب یک نگرانی قانونی است. اغلب، سیلندرها باید اندازه گیری، تعویض و دوباره مونتاژ شوند. 

images_1675146115

 

سخن پایانی

یک مسئله گسترده که بارها و بارها مطرح می شود این است که قفل های دیجیتال نقاط حمله را برای هکرها ارائه می دهند. هنگام صحبت در مورد راه حل های دسترسی دیجیتال، امنیت همیشه نقش مهمی ایفا کرده است، و این چیز خوبی است! برای کسب آگاهی بیشتر سعی کنید از خدمات موثر سایت اسمارت کو استفاده کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها