|

نکات طلایی برای خرید ساعت مچی مردانه

اگر قصد خرید ساعت مردانه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به جدید‌ترین ساعت‌های اوبلاک بزنید. ساعت‌های طراحی شده توسط این برند با تنوع بسیار بالا، طراحی خلاقانه و کیفیت مناسب برای تمامی سلیقه‌ها، عرضه می‌شود

نکات طلایی برای خرید ساعت مچی مردانه

با ورود به هر فروشگاهی، با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ساعت مچی رو‌به‌رو می‌شوید که هر ساله به‌روز می‌شوند. اگر شما هم هنگام خرید ساعت مچی گیج شده‌اید و نمی‌دانید که کدام برند را انتخاب کنید یا از کجا خرید کنید، این مقاله برای شماست.

انتخاب نوع ساعت مردانه

گام اول در انتخاب ساعت، تعیین کارایی آن است. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که فقط می‌خواهید ساعت، زمان را برای شما نشان دهد یا تمایل دارید که ساعتی پیش‌رو در عرصه مد داشته باشید؟ آیا دوام ساعت برای شما اهمیت دارد؟ یا صرفاً می‌خواهید در محل کار یا دورهمی از آن استفاده کنید؟

برای بهترین انتخاب، بهتر است قبل از خرید ساعت مچی با انواع آن آشنا شوید که به‌طور کلی به سه نوع اصلی آنالوگ، دیجیتال و دیجیتال آنالوگ تقسیم می‌شوند:

  • ساعت آنالوگ: دارای عقربه‌های ساعت، دقیقه و ثانیه‌شمار (مناسب استفاده در مکان‌های رسمی و ادارات و برای تنظیم قرار ملاقات‌ها)

  • ساعت دیجیتال: نمایش زمان به شکل اعداد در یک صفحه ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی

  • ساعت دیجیتال آنالوگ: ترکیب عقربه‌ها و صفحه نمایش دارا‌ی اعداد (مناسب استفاده روزانه)

ساعت مچی مردانه هوشمند

ساعت مچی هوشمند نیز به‌تازگی به جمع ساعت‌ها اضافه و با استقبال زیادی از طرف جوانان رو‌به‌رو شده و در هنگام انتخاب آن باید به کاربرد، ظاهر، دوام و نیاز به شارژ منظم توجه نمایید. برخی از قابلیت‌های آن عبارت است از:

  • شتاب‌سنج و GPS

  • سنسور‌های اندازه‌گیری ضربان قلب مختص ورزشکاران

  • ارسال پیامک، برقراری تماس و پست‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

  • تنظیم صدا

نوع صفحه

2

نکته مهمی که قبل از خرید باید به آن دقت کنید، توجه به نوع صفحه است که می‌تواند گرد، مربع یا اشکال دیگر باشد؛ اما اغلب افراد صفحات گرد و مربع را ترجیح می‌دهند.

کارکرد ساعت

هنگام خرید ساعت مچی مردانه به این موضوع دقت کنید که آیا شما به یک ساعت ساده نیاز دارید، می‌خواهید علاوه بر زمان، تاریخ و روز هفته را نیز نمایش دهد یا به ویژگی‌های جانبی مانند کرنوگراف یا مسافت‌یاب مجهز باشد؟

جنس بدنه

بدنه ساعت معمولاً از استیل ساخته می‌شود، بنابراین در هنگام باید دقت کنید که بدنه از جنس استیل با درجه خلوص بالا ساخته شده باشد تا از حساسیت‌های پوستی و تغییر رنگ بدنه جلوگیری شود.

بند ساعت

می‌توانید ساعت‌هایی با بند چرمی، پلاستیکی، استیل و ... را انتخاب نمایید. اگر استیل درجه خلوص کمی داشته باشد، ممکن است ایجاد حساسیت کرده یا به مرور زمان تغییر رنگ دهد. در برخی موارد ممکن است بند‌های چرمی یا پلاستیکی نیز ایجاد حساسیت نمایند. بنابراین در زمان خرید بهتر است به این موارد دقت کنید.

کیفیت موتور

نوع موتور ساعت مچی در قیمت ساعت بسیار موثر است. هنگام خرید ساعت مردانه باید در خصوص انتخاب موتور بررسی دقیقی انجام دهید. گاهی اوقات تقسیم‌بندی ساعت‌ها بر اساس منبع انرژی به‌کار گرفته شده در آن‌ها خواهد بود که در این صورت به سه نوع زیر تقسیم می‌شوند:

  1. ساعت‌های باتری‌دار

  2. ساعت‌های کوارتز

  3. ساعت‌های مکانیکی

کیفیت و برند

قبل از خرید باید از اورجینال (اصلی)، فیک (تقلبی) و های‌کپی (کپی از روی اصل با درجه بالا) بودن ساعت انتخابی خود مطمئن شوید. مشخص است که ساعت‌های فیک ضمن قیمت و کیفیت کم‌تری نیز خواهند داشت و ساعت‌های اورجینال با توجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردارند.

یا توجه به موارد ذکر شده، حتماً لازم است که برای خرید ساعت مردانه به سایت‌های معتبر مراجعه کنید. پیشنهاد ما خرید ساعت مچی مردانه اوبلاک است. با مراجعه به سایت رسمی اوبلاک می‌توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید.

موارد استفاده از ساعت مچی مردانه

این که ساعت مچی برای چه فردی و با چه منظوری خریده می‌شود، یکی از نکات بسیار مهم است. ساعت فقط جنبه زینتی ندارد و بسته به شغل، می‌توانید از انواع ساعت‌ها استفاده نمایید؛ ساختار ساعت نظامی بسیار بادوام و مقاوم است و اعداد صفحه نمایش آن به‌راحتی خوانده می‌شود. ساعت‌های مچی غواصی مقاوم و ضد آب هستند و می‌توانند کیلومتر‌ها در زیر آب به‌کار خود ادامه دهند. ساعت‌های خلبانی و GMT هم به‌طور خودکار، پس از طی مسافت‌های طولانی با هواپیما، ساعت مقصد را به‌طور دقیق نمایش می‌دهند.

گاهی اوقات به‌طور اتفاقی، آب روی ساعت ریخته و باعث خرابی آن می‌شود. اگر این اتفاق را زیاد تجربه می‌کنید، خرید ساعت ضد آب، هوشمندانه به‌نظر می‌رسد.

وزن ساعت

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در هنگام خرید ساعت مچی، سبک وزن بودن آن است. استفاده طولانی مدت از ساعت مچی سنگین علاوه بر ایجاد احساس خستگی، ممکن است موجب آسیب شود.

کلام آخر

اگر قصد خرید ساعت مردانه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به جدید‌ترین ساعت‌های اوبلاک بزنید. ساعت‌های طراحی شده توسط این برند با تنوع بسیار بالا، طراحی خلاقانه و کیفیت مناسب برای تمامی سلیقه‌ها، عرضه می‌شود. این ساعت‌ها با رنگ ثابت، قیمت اقتصادی، رنگ‌بندی متنوع و جذاب، بسته‌بندی خاص، کیفیت بسیار بالا، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها