|

لوله بازکنی نوین، سه نظام و ابزارهای پیشرفته برای باز کردن لوله ها

 

لوله بازکنی تهران لوله بازکنی فوری

شرکت loolebazkoni.com معتبر ترین شرکت لوله بازکنی تهران، با افراد کاملا با تجربه و سرویس کاران فعال، توسط انواع دستگاه های پیشرفته، به صورت تضمینی تمام لوله های فاضلاب را باز می کند. قیمت های باور نکردنی ما را حتما چک کنید و با توجه به کیفیت کار، بسنجید.

در ابتدا از شرکت لوله بازکنی نوین اطلاعاتی در اختیار شما می گذاریم تا با خیال آسوده، و اطمینان خاطر، نهایت استفاده را از خدمات ما ببرید. اگر در هر ساعت از شبانه روز با مشکل، گرفتگی فاضلاب، مسدود شدن مسیر آب در آشپزخانه، توالت، حمام و پشت بام، مواجه شدید، کافی ست با شرکت لوله بازکنی نوین تماس بگیرید. این شرکت به صورت شبانه روزی و زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند. بعد از اتمام کار با حداقل کثیف کاری ارئه ی فاکتور و ضمانت کار در اولویت نوین لوله قرار دارد.

شماره های تماس شرکت نوین لوله

لوله بازکنی شرق تهران 88339950

لوله بازکنی غرب تهران 44307274

لوله بازکنی شمال تهران 09196790069

لوله بازکنی مرکز وجنوب تهران 09101702050

خدمات شرکت نوین لوله

  • تخلیه چاه با ماشین های 12000 لیتری، و 8000 لیتر، بدون کثیف کاری به صورت کاملا تضمینی، ارائه ی فاکتور معتبر، طبق نرخ مصوب اتحادیه.
  • تاسیسات، لوله کشی آب و فاضلاب توسط کارشناسان باتجربه، بدون خرابی، حتی با ضمانت چند ماهه، و بازگشت وجه در صورت نارضایتی.

  • تشخیص ترکیدگی لوله آب، نشت یابی ساختمان، با دستگاه تشخیص دیجیتالی، کاملا دقیق و مطمئن و ترمیم آن در محل توسط افراد ماهر.

  • لوله بازکنی تهران، بازکردن لوله ها با انواع دستگاه های، واتر جت، پمپ کمپرسور هوا، دستگاه موشکی سه نظام، حتی لوله های سخت و سیمانی.

  • در آوردن اشیاء از چاه توالت، گوشی، طلا، حلقه، دستبند و سایر وسیله ها، توسط دستگاه مکش و دوربین آندوسکوپی.

  • دارای مقنی های با تجربه، در زمینه ی حفر چاه، پیدا کردن درب چاه، وصل کردن فاضلاب به اگوی شهری، لایروبی چاه کهنه.

سه نظام لوله بازکنی چیست؟

احتمالا در اکثر خانه ها، گرفتگی لوله و یا کند شدن تخلیه ی آب از سینک و کف شور به وجود می آید. و اگر فردی با این صحنه رو به رو شود، ابتدا باید مشکل آن را پیدا کند و بعدا نسبت به درست کردن آن اقدام کند. برخی از گرفتگی ها توسط تجمع چربی و مو به دیواره ی لوله ها، باعث کند شدن مسیر آب یا انسداد می شوند.

ما در صفحه ی، لوله بازکنی شهران تمامی دلایل گرفتگی فاضلاب و روش های جلوگیری از آن ها را برای شما توضیح داده ایم. شما می توانید برای در یافت سرویس و خدمات لوله بازکنی، به این صفحه مراجعه کنید.

برای رفع گرفتگی لوله های سخت و سیمانی از سه نظام استفاده می شود. این ابزارهای کوچک اما بسیار کار آمد، داخل دستگاه های فنر زنی قرار دارند و با توجه به قدرت موتور دستگاه، تعداد آن ها نیز متغیر است.

این ابزاها، قدرت فنر را چند برابر می کنند، و با قدرت بیشتری به داخل لوله ضربه وارد می کند. گرفتگی هایی نظیر: ماسه، سیمان، نخاله یا قیر در ساختمان های نوساز، معمولا توسط این ابزار رفع مشکل می شوند.

شرکت لوله بازکنی شهران از دیگر شعبات نوین لوله است که برای ارائه ی هرچه سریعتر خدمات، در خدمت شما عزیزان است. شرکت لوله بازکنی در شهران دارای سرویس کاران با تجربه، ارائه ی خدمات تمیز و با کیفیت در اولویت کار ما قرار دارد.

لوله بازکنی شهران معتبر ترین لوله بازکنی در شهران

دوربین آندوسکوپی یا دوربین لوله بازکنی برای بازدید چاه

این نوع وسیله، یکی دیگر از ابزارهای مفید و کارآمد است که برای بازدید داخل چاه و لوله، استفاده می شود. این دوربین ها برای در آوردن اشیاء گران قیمت از چاه فاضلاب بسیار کاربرد دارند. زمانی که لوله فاضلاب از محلی دچار شستگی یا ترک می شود، با این وسیله می توان، محل دقیق مشکل را پیدا کرد.

ما در صفحه ی لوله بازکنی جنت آباد  نحوه ی خرید این دستگاه و روش استفاده از آن را توضیح داده ایم. یکی دیگر از شعبات ما برای ارائه ی خدمات لوله بازکنی و تاسیسات در منطقه ی جنت آباد است که شما می توانید 24 ساعته با ما تماس بگیرید. لوله بازکنی در جنت آباد شبانه روزی و ضمانت کتبی با قیمت های مناسب.

گاهی اوقات می خواهیم مکان ها را بررسی کنیم، اما به اندازه کافی نمی توانیم آنها را ببینیم یا اصلا توانایی بازرسی با دوربین های دیگر را نداریم. در این موارد می توانیم از دوربین صنعتی فنری شلنگی استفاده کنیم. این دوربین لنز بسیار کوچکی دارد و به راحتی از کوچکترین سوراخ ها عبور می کند و از داخل لوله عکس می گیرد.

دوربین های آندوسکوپی به دو دسته صنعتی و معمولی و داخلی تقسیم می شوند: 

این دوربین لوله بازکنی جنت آباد مقاوم در برابر آب و دارای استاندارد IP67 می باشد و بدون مشکل در عملکرد دوربین می توان از آن در زیر آب فیلمبرداری کرد.

دارای یک شلنگ 10 متری است که به گوشی های اندرویدی و کامپیوتر متصل می شود. نرم افزار این دوربین USB CAMERA است که می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کنید. استفاده از این دوربین بسیار آسان است. ابتدا پورت USB تلفن همراه یا لپ تاپ را برای ساخت فیلم وصل کنید.

لوله بازکنی جنت آباد شبانه روزی لوله بازکنی در جنت آباد

کمپرسور یا دستگاه پمپ هوا

از دیگر ابزارهای مهم و کار آمد در حوزه ی لوله بازکنی جنت آباد، پمپ تراکم هوا است. ساختمان های قدیمی با لوله کشی های فرسوده که از جنس چدن است، دارای پیچ و خم زیادی است که معمولا در هنگام مسدود شدن ، با دستگاه فنر زنی باز نمی شوند.

اگر توجه کنید در سقف پارکینگ این لوله ها و نحوه ی اتصالات آن کاملا مشخص است. انتهای هر زانو از یک پیچ استفاده شده است. در گذشته که دستگاه های لوله بازکنی وجود نداشتند، هنگام گرفتگی قاضلاب، این پیچ ها را باز کرده و داخل آن ها را تمیز می کردند.

اما با گذشت زمان لوله ها زنگ زده و پیچ ها نیز قابل باز کردن نیستند. هنگام فنر زدن پیچ و خم لوله، مانع از عبور فنر و باز کردن مسیر می شود که فقط باید توسط پمپ تراکم مشکل حل شود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها