|

بهترین وکیل مشهد برای طلاق با وکیل VIP

بهترین وکیل طلاق مشهد به کسی اطلاق می‌شود که وکیل پایه یک دادگستری باشد.

 

بهترین وکیل طلاق مشهد

بهترین وکیل طلاق مشهد به کسی اطلاق می‌شود که وکیل پایه یک دادگستری باشد. وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در مسائل حقوقی و کیفری مختلفی همچون سرقت، خیانت در امانت، پزشکی قانونی، طلاق، ملکی، امور ثبتی، امور حسبی و ...  مشاوره حقوقی داده و پرونده دعوی شما را قبول کند. اما چرا بهتر است در هر مبحث حقوقی به وکیل متخصص مرتبط با آن مراجعه نمایید. بطور مثال شما برای طلاق با امور مختلفی همچون، نفقه، حضانت فرزند، مهریه و حتی خود طلاق که می‌تواند یکطرفه به درخواست زن یا مرد یا طلاق توافقی باشد سروکار دارید. در مجموعه حقوقی وکیل VIP روی این مبحث بسیار دقت کرده‌اند و سعی کردند برای هر موضوعی یک وکیل متخصص با آن در کنار شما قرار دهند. بهترین وکیل مشهد برای طلاق باید تسلط و تجربه کافی بطور کلی با امور مربوط به خانواده و جزئی با انواع طلاق، نفقه زن و فرزند، حضانت فرزندان، ترک انفاق، نشوز و ... داشته باشد. (برای مشاوره حقوقی فوری با وکیل پایه یک دادگستری با شماره 09152491040 تماس بگیرید)

وکیل خانم برای طلاق

بعضی از مراجعه کنندگان پرونده‌های طلاق ترجیح می‌دهند وکیل خانم در مشهد کنارشان باشد. وکیل خانم باید وکیل پایه یک دادگستری باشد و همچنین بهتر است در دعوی مورد نظر شما دارای تجربه و متخصص باشد. وکیل خانم طلاق در وکیل وی‌آی‌پی مشهد با بهترین رزومه موفقیت در پرونده‌های طلاق در کنار شما می‌باشد. یکی از دلایلی که بعضی از افراد وکیل زن را ترجیح می‌دهند شاید این باشد که خانم‌ها مسائل خانوادگی را بهتر از یک وکیل مرد درک می‌کنند. مثلا در بحث حضانت فرزند مشخص است که یک وکیل خانم که خودش نیز فرزند دارد بهتر می‌تواند خانمی را که در آستانه طلاق است را بیشتر و بهتر درک کند. برای اینکه بهترین وکیل مشهد برای طلاق را در کنار خود داشته باشید بهتر است ابتدا مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خانم داشته باشید.

بهترین وکیل طلاق مشهد 

برای اینکه بهترین وکیل طلاق را انتخاب کنید بهتر است ابتدا با انواع طلاق آشنا شوید. ماده 1139 قانون مدنی می‌گوید طلاق مخصوص عقد دائم است و زن منقطعه به انقضای مدت یا بذل آن از طرف شوهر از زوجیت خارج می‌شود. انواع طلاق بر اساس درخواست‌کننده طلاق به طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد یا زن که به آن طلاق یکطرفه نیز گفته می‌شود. اقسام طلاق در اسلام به بائِن و رِجعی و عدی تقسیم شده است. حالا هر کدام از این موارد شرایط حقوقی و فقهی دارد که بهتر است قبل از هر اقدامی با وکیل مشاوره حقوقی داشته باشید.

وکیل مهریه

وکیل مهریه مشهد وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد که در زمینه خانواده و مهریه تخصص کافی دارد. پرونده‌های مهریه به جهت ارزش مالی که دارد و می‌تواند پشتوانه خانم باشد از اهمیت بسزایی برخوردار است. انواع مهریه در قانون مدنی و فقه اسلامی شامل  مهرالمسمی، مهرالمثل و مهرالمتعه می‌باشد. در صورتی مَهرالمسمی مجهول باشد یا مالیت نداشته باشد یا ملک غیر باشد، در صورت اول و دوم زن مستحق مَهرالمثل خواهد ‌بود و در صورت سوم مستحق مثل یا قیمت آن خواهد بود مگر اینکه صاحب مال اجازه نماید.

برای تعیین مَهرالمثل باید حال زن از حیث شرافت خانوادگی و سایر صفات و وضعیت او نسبت به اماثل و اقران و اقارب و همچنین‌ معمول محل و غیره در نظر گرفته شود. هرگاه مَهر در عقد ذکر نشده باشد و شوهر قبل از نزدیکی و تعیین مَهر زن خود را طلاق دهد زن مستحق مَهرالمتعه است و اگر بعد از ‌آن طلاق دهد مستحق مَهرالمثل خواهد بود. برای اینکه بتوانید در پرداخت یا گرفتن مهریه احقاق حق شود بهتر است مشاوره حقوقی با وکلای مجموعه وکیل VIP داشته باشید.

مشاوره حقوقی طلاق

یکی از بهترین کارهایی که می توان قبل از شروع به انجام طلاق کرد مشاوره حقوقی با وکیل می باشد. چون گاهی اوقات افراد با تفکر های غلط که در جامعه هست یکسری ذهنیت برای خود درست کرده و با همان ها دلایلی درست می کند و سپس اقدام. در صورتی که خیلی از این موارد درست نیست. یکی از این ها بحث حضانت فرزند می باشد. بطور مثال فکر می کنند که فرزند دختر حضانتش با پدر است و فرقی نمی کند که در چه سنی باشد. در صورتی که در قانون به این صورت است که تا 7 سالگی حضانت با مادر و نفقه فرزند با پدر می باشد و از 7 سالگی تا 9 سالگی حضانت با پدر است. البته اگر شما طلاق توافقی داشته باشید روی این موضوع نیز می توانید توافق کنید حتی اگر بچه خیلی کوچک باشد.

بهترین وکیل طلاق با وکیل VIP مشهد

وکیل VIP با داشتن بیشترین درصد موفقیت در پرونده های طلاق توانسته رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب کند. برای مشاوره حقوقی با بهترین وکیل مشهد می‌توانید با شماره تلفن 09152491040 تماس بگیرید یا به سایت مجموعه وکیل وی آی پی به آدرس https://vakil.vip مراجعه کنید. 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها