|

6 دلیل برای استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین حباب

خشکشویی شامل خدمات مختلفی است . از خشکشویی و شستن انواع لباس گرفته تا پرده و روتختی و تشک و فرش و موکت ! علاوه بر این ، بسیاری از خدمات پردردسر مثل خشکشوسس فرش و موکت را می توان در منزل انجام داد.

خشکشویی شامل خدمات مختلفی است . از خشکشویی و شستن انواع لباس گرفته تا پرده و روتختی و تشک و فرش و موکت ! علاوه بر این ، بسیاری از خدمات پردردسر مثل خشکشوسس فرش و موکت را می توان در منزل انجام داد. 

بسیاری از افراد بر این باورند که از خشکشویی ها فقط برای لباس هایی مانند، لباس عروس، کت و شلوار، پتو وغیره استفاده می شود. این افراد به این موضوع توجهی نمی کنند که شستشو در منزل و با استفاده از ماشین لباسشویی ممکن است به لباس ها آسیب برساند. 

از مهمترین مزایای خشکشویی می توان موارد زیر را بر شمرد :

•    آسیب نرسیدن به بافت پارچه و جلوگیری از ایجاد چین و چروک

•    افزایش طول عمر لباس ، پرده و ...

•    از بین بردن لسخت ترین لکه های کهنه و قدیمی 

•    صرفه جویی در هزینه های خرابی و تعمیر لباسشویی خانگی 

•    صرفه جویی در زمان با استفاده از خشکشویی آنلاین

6 دلیل برای استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین حباب

6 مزایای شستشو در خشکشویی نسبت به شستشو در منزل

1.    حفظ لطافت و افزایش طول عمر لباسها

لباس هایی که جنس آن ها از ابریشم، پشم و نایلون است در برخورد با آب دچار تغییر شکل می شوند و حالت خود را از دست می دهند. این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که مولکول های آب دو قطبی هستند و در هنگام شستشو بسیاری از تارهای پارچه را به خود جذب می کنند و در نهایت باعث تغییر اندازه و کاهش کیفیت لباس می شوند.

در خشکشویی برای شستن لباس ها از آب استفاده نمی شود؛ بلکه از حلال هایی استفاده می کنند که توانایی از بین بردن سخت ترین لکه ها را داشته باشند. در خشکشویی لباس ها با آب هیچ برخوردی ندارند، طول عمر آن ها افزایش می یابد.

2.    دیگر نیازی به اتو کشیدن ندارید

از دیگر مزایای خشکشویی نسبت به شستشو در منزل این است که دیگر نیازی به اتو کشیدن ندارید .در صورتی که لباس های خود را برای شستشو به خشکشویی تحویل دهید دیگر نیازی نیست پس از شستشو وقت خود را صرف آویزان کردن و اتو کشیدن لباس ها کنید.

در خشکشویی  ،کار اتو کشیدن را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان انجام می دهند؛ و در انتها لباس شما را آویزان شده و به همراه یک کاور محافظ به شما تحویل می دهند.

3.    تحویل لباس ها در درب منزل

امروزه پیشرفت در حمل و نقل در بسیاری از صنایع و خدمات، از جمله خشکشویی تاثیر بسازی داشته است. با وجود خشکشویی های آنلاین دیگر مجبور نیستید برای تحویل لباس هایتان به خشکشویی، حتما به صورت حضوری به آن مراجعه کنید و پس از گذشت چند روز دوباره به آنجا بروید تا لباس هایتان تحویل را بگرید.

در خشکشویی آنلاین می توانید از طریق سایت یا تماس با مرکز خشکشویی سفارش خود را ثبت کنید و پس از ثبت سفارش  یک نفر  برای تحویل لباس به مکان مورد نظر شما می فرستند.  

در انتها پس از شستن، اتو کشیدن و آماده کردن لباس ها، آن لباس های شما را به همان مکان مورد نظر یا منزل شما باز می گردانند. 

4.    از بین بردن تمامی لکه ها

مطمئناً آب به همراه شوینده های خانگی توانایی از بین بردن تمامی لکه ها را از روی لباس ها ندارند. همچنین استفاده از لکه بر های چند منظوره نیز می تواند به الیاف لباس ها آسیب برساند و آن ها را دچار پوسیدگی کند.

به همین دلیل در خشکشویی ها از مواد و روش هایی برای شستشو استفاده می شود که علاوه بر از بین بردن تمامی لکه ها، هیچ گونه آسیبی به بافت لباس نرسد.

5.    شستشوی لباس های حجیم ، پتو ، روتختی و...

در خشکشویی ها  ، شستشوی مواردی مانند پرده، روتختی و لحاف نیز پذیرفته می شوند و تکنسین ها آن ها را با بهترین کیفیت و بدون هیچگونه آسیبی تمیز می کنند.

بدون شک استفاده از خدمات خشکشویی معایبی نیز دارد، ولی می توان گفت یکی از مهم ترین برتری هایی که خشکشویی نسبت به شستشو در منزل دارد، صرفه جویی در وقت و هزینه است. شما می توانید به جای این که وقت خود را صرف اتو کشیدن و آویزان کردن لباس ها کنید، به کار های مهم تری برسید. 

در نهایت این موضوع کاملا به انتخاب شما بستگی دارد که خودتان به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی لباس های خود را بشویید و یا از خدمات خشکشویی ها استفاده کنید.

6.    صرفه جویی در هزینه های نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی خانگی 

اگرچه ماشین لباسشویی در خانه ، وسیله خوب و کار راه اندازی است ولی شستشوی پتو ، پرده و لباسهای حجیم در آن ، به زودی دستگاه را دچار هزینه های سنگین تعمیر می کند. هیچ ماشین لباسشویی خانگی برای کار سنگین ساخته نشده و در صورت عدم رعایت توجه به توصیه های سازندگان ، خرابی و تعمیرات پر هزینه آن اجتناب ناپذیر است. 

خشکشویی کامل با خشکشویی آنلاین حباب 

خشکشویی آنلاین حباب  ، امکان سشتشوی انواع لباس ، لباس عروس ، پتو ، پرده ، مبل ، فرش ماشینی و... را فراهم کرده و در تهران می توان طی تماس یا از طریق سایت ، ثبت سفارش نمود . 

 مبل شویی در چیتگر ، مبل شویی در شهرک غرب ، مبل شویی در سعادت آباد ، خشکشویی فرش و موکت در منزل و... از مهمترین خدمات خشکشویی آنلاین حباب است . 

۹۱۰۹۲۷۳۲ – ۰۲۱

www.hobabb.com

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها