|

کدام مدل اتو مو پر طرفدارتر است؟

قتی قرار است در مورد بهترین اتو مو صحبت کنیم باید قبل از هر چیز استفاده صحیح از اتو مو را بدانیم. استفاده صحیح یعنی دانستن اطلاعات اصلی و تخصصی اتوی مو. به‌عنوان مثال ابعاد و اندازه، حرارت تولیدی، مشخصات ظاهری و قابلیت‌ها، باید درنظر گرفته شوند. در ادامه با بحث تخصصی این محصولات ما را همراهی کنید.

در این مطلب اتوی مو پرطرفدار سال را به شما معرفی می‌کنیم. محصولی که پر کاربرد است و از بخت خوش روزگار در میان خانم‌ها با آقایان از محبوبیت زیادی برخوردار است. سال‌ها بود که صاف کردن موهای فر و یا وز و حالت دادن به موهای صاف و لَخت، به معضلی حل نشدنی تبدیل شده بود. سشوارها محصولات خوبی هستند اما قدرت اتوی مو، سشوار را از میدان خارج کرد. البته هنوز هم سشوارها را می‌توان به‌عنوان اولین حالت دهنده‌های موها درنظر گرفت. اما درهرحال دنیای مدرن در حال پیشرفت است و حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

 

کالبد شکافی اتو مو

وقتی قرار است در مورد بهترین اتو مو صحبت کنیم باید قبل از هر چیز استفاده صحیح از اتو مو را بدانیم. استفاده صحیح یعنی دانستن اطلاعات اصلی و تخصصی اتوی مو. به‌عنوان مثال ابعاد و اندازه، حرارت تولیدی، مشخصات ظاهری و قابلیت‌ها، باید درنظر گرفته شوند. در ادامه با بحث تخصصی این محصولات ما را همراهی کنید.

جنس اتو مو

در ابتدای کار باید در مورد جنس صفحه اتو مو صحبت کنیم. صفحات سرامیکی برای تمام موها مناسب هستند و آسیب کمتری به مو می‌زنند. روکش سرامیک سبب می‌شود که حرارت یکدست به موها منتقل شود و اگر موهای شما کم پشت و نازک است این نوع پوشش برای شما بهترین است.

اتو مو تیتانیوم سریع داغ می‌شود و دمای بسیار بالایی دارد. دوام صافی موی شما را افزایش می‌دهد و ظاهری صاف‌تر به موها خواهد داد. اما اگر مبتدی باشید به موهایتان آسیب خواهید زد. این نوع اتو برای افراد با موهای ضخیم و پرپشت مناسب است. در نهایت اتو موی تورمالین برای موهای آسیب دیده استفاده می‌شود. این اتوها به اتو موی یونیک مشهور هستند. صفحات تورمالین یون‌های منفی را نسبت به یون‌های مثبت بیشتر تولید می‌کنند و با کم کردن میزان الکتریسیته از آسیب رسیدن به موها جلوگیری خواهند کرد. برندهای فیلیپس، پرینسلی، رمینگتون، کنورث، انشن، مک استایلر با درنظر گرفتن انتظارات شما، از بهترین برندهای موجود در بازار هستند. برای مثال با خرید مک استایلر از مو تن رو می‌توانید توقعات خود از یک اتو مو باکیفیت را برآورده کنید.

 

ابعاد، اندازه و وزن اتو مو

دومین فاکتوری که باید برای خرید بهترین اتو مو در نظر گرفته شود ابعاد و اندازه آن است. اگر موهای پرپشتی دارید به شما توصیه می‌کنیم که تمام اتو مو با صفحات بزرگ را انتخاب کنید. اتوهای مو با صفحه  متوسط برای هر اندازه مویی مناسب هستند. اما اگر هدف شما فر دادن به موها باشد باز هم باید با درنظر گرفتن اندازه صفحه کالای خود را خریداری کنید.

به‌عبارتی هر چه صفحه اتو مو باریک‌تر باشد، فرهای شما جذاب‌تر و ماندنی‌تر هستند. همچنین موهای کوتاه و نازک نیز باید از اتوهای مو با صفحات باریک استفاده کنند. در این بین برندهایی مانند فیلیپس، مک استایلر، کنورث، پرینسلی، رمینگتون، ان‌شن و پرومارون که پر فروش ترین سشوار ها را نیز تولید می‌کنند، در دسته بهترین اتوهای مو قرار دارند.

حرارت و طول کابل

فاکتور سوم که در بحث تخصصی اتو مو باید به آن اشاره شود، دما و حرارت تولیدی این محصول است. بیشتر اتوهای مو موجود در بازار بازه دمایی یکسانی دارند اما در برخی از این محصولات میزان حداکثر دما بیشتر درنظر گرفته شده. اتوهای مو که دمای بالاتری دارند سریع‌تر موها را صاف کرده یا حالت می‌دهند. ضمن این که فراموش نکنید این حرارت سبب آسیب بیشتری به موهای شما خواهد شد.اگر مصرف شما شخصی است و می‌خواهید در خانه از اتو مو استفاده کنید بهتر از این نوع اتوهای مو استفاده نکنید.

این مدل از محصولات که درجه حرارت حداکثری آنها بیشتر است برای آرایشگاه‌ها مناسب هستند. موهایی که آسیب دیده هستند نیز باید با دمای پایین‌تری صاف شده یا حالت داده شوند. در انتها باید بدانید که دما باید برحسب شرایط موهای شما مورد استفاده قرار گیرد. پیشنهاد ما استفاده از یک اتو مو با قابلیت تنظیم شدن دما است. همچنین طول کابل نباید خیلی کوتاه باشد، خصوصا در آرایشگاه‌ها. مطمئنا در هر گوشه از سالن پریز برق موجود نیست.

انتخاب بهترین اتو مو

این مطلب برای معرفی بهترین اتو مو به شما ارائه شد. نکته‌ای که در انتها باید به آن اشاره کنیم این است که بهترین اتو مو موجود در بازار، محصولی است که مناسب موهای شما و همچنین انتظارات شما باشد. بعبارتی باید اول نوع موهای خود را شناسایی کنید. بعد از آن با توجه به بلند بودن یا کوتاه بودن موها، پرپشت بودن یا کم حجم بودن موها و همینطور ضخیم بودن یا نازک و شکننده بودن موهای خود، محصول مورد نظر را انتخاب کنید. البته فاکتور قیمت نیز یکی از عوامل مهم محسوب می‌شود. اما مطمئن هستم لازم به یادآوری نخواهد بود که برای سلامت موهای شما نمی‌توان قیمت گذاشت، پس بهترین محصول را انتخاب کنید که در دراز مدت موجب پشمانی شما نشود.  

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها