|

نکاتی برای چیدمان سرویس خواب نوزادی

شما باید یک سرویس خواب نوزادی که دارای کیفیت بالایی در ساخت می باشد را انتخاب کنید. مجموعه سرویس خواب هومودکورز تولید کننده انواع سرویس خواب نوزادی با دو سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

نکاتی برای چیدمان سرویس خواب نوزادی

 

قسمت های اصلی اتاق نوزاد شامل چیدمان  سرویس خواب نوزادی، روتختی و اکسسوری می باشد. از بین این سه وسایل، سرویس خواب بزرگترین و گرانترین قطعات خواهند بود. در گام اول باید سرویس خواب خود را انتخاب کنید، سپس اتاق نوزادی را حول آن عناصر چیدمان کنید.

نحوه چیدمان سرویس خواب نوزادی در اتاق

چهار تکه سرویس خواب اصلی در اتاق نوزاد وجود دارد - تخت خواب ، میز تعویض، کمد و صندلی شیردهی-. قیمت سرویس خواب متفاوت است و ممکن است تحت تأثیر جزئیات، کیفیت ساخت و طراحی کلی قرار گیرد. اولین قدم در انتخاب شما این است که تعیین کنید چه مدت می خواهید از آن استفاده کنید. با برنامه ریزی، ممکن است طراحی اتاق نوزاد را در نظر بگیرید تا:

  • این قطعات به راحتی از اتاق نوزاد تا اتاق کودک سازگار شوند.
  • این سرویس خواب طراحی ساده ای دارد که می توان آن را به راحتی با قطعات جدید ترکیب کرد و ظاهر را به روز کرد.
  • این سرویس خواب در اصل فقط برای یک نوزاد است و چند سال دیگر سرویس خواب جدید باید خریداری شود.

 

اگر قصد دارید فرزندان بیشتری داشته باشید، ممکن است قصد استفاده مجدد از سرویس خواب اتاق نوزاد را برای چندین سال داشته باشید. با این حال، اگر فکر کردن به عمر کوتاه سرویس خواب نوزادی برای شما جذاب نیست، گزینه های زیادی وجود دارد.

تخت های قابل تبدیل به راحتی با کودک در حال رشد سازگار می شوند. بسته به طرح، این تخت‌خواب‌ها ممکن است به تخت‌های نوزادی و یا تخت‌های نوجوان تبدیل شوند و برای سال‌های آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت. برخی از میزهای تعویض به روشی مشابه به کمد یا دراور تبدیل می شوند. با انتخاب طرح های ساده که می توانند با اقلام  جدید هماهنگ شوند، طول عمر استفاده از سرویس خواب اتاق نوزادی را افزایش می دهند. 

انتخاب موقعیت های چیدمان سرویس خواب نوزادی

انتخاب سرویس خواب تنها به مدلی که انتخاب می کنید نیست، بلکه به محل قرارگیری آن در اتاق نیز بستگی دارد. این بدان معنا نیست که شما باید اتاق نوزادی خود را بر اساس یک فلسفه سخت فنگ شویی چیدمان کنید. چیدمان اتاق باید در مورد افزایش ایمنی ، کارایی، راحتی و خواب راحت باشد.

مطمئن شوید که تخت نوزادی را در قسمتی از اتاق دور از پنجره قرار دهید و در صورت امکان از قرار دادن بر روی دیوارهای بیرونی خودداری کنید. در اقلیم ها و خانه های خاص، دیوارهای بیرونی ممکن است سرد باشند. همچنین نحوه ورود نور به اتاق را در ساعات مختلف روز در نظر بگیرید.

هنگامی که خورشید در صبح طلوع می کند، ممکن است نخواهید مستقیماً به کودکتان بتابد. نورِ عصر چراغ های خیابان نیز ممکن است بر خواب نوزاد تأثیر بگذارد. قرار دادن درست تخت نوزادی ممکن است به آنها کمک کند تا آن چند دقیقه خواب اضافی را که بسیار مورد نیاز هست را به خوبی داشته باشند.

ایجاد فضای ذخیره سازی 

مقدار فضای ذخیره سازی مورد نیاز خود را دست کم نگیرید. نوزادان ممکن است کوچک باشند، اما وسایل کودک فضای قابل توجهی را اشغال خواهد کرد. هنگامی که به کمدها و قفسه‌ها نگاه می‌کنید، چندین نشانه وجود دارد که آیا یک قطعه کیفیتی برای ماندگاری در طول سال‌ها دارد یا خیر.

 

2

انتخاب یک جدول در حال تغییر

بسیاری از والدین انتخاب می کنند که میز تعویض لباس را در اتاق قرار دهند. طیف گسترده ای از سبک ها و طرح ها برای تغییر میز وجود دارد که از بین آنها می توان انتخاب کرد. این اقلام به عنوان یک مکان راحت برای تعویض نوزاد و به عنوان یک دراور عمل می کنند. با این حال، داشتن آن مطلقاً ضروری نیست. اگر فضا یا هزینه شما را از خرید آن منع می کند، می توانید نوزادتان را روی یک تشک روی زمین تعویض کنید.

برخی از میزهای تعویض تخت روی ریل تخت های سنتی می لغزند و در صورت عدم استفاده به سمت پایین می چرخند. این مدل ها برای اتاق نوزاد های کوچکتر انتخابی عالی هستند. تخت و میز تعویض نیز ممکن است گزینه ای برای صرفه جویی در فضا باشد.

 

انتخاب یک راکر یا صندلی راحت شیردهی

آخرین قطعه اصلی سرویس خواب که ممکن است بخواهید در اتاق نوزاد قرار دهید یک صندلی شیردهی است. برای راحتی در هنگام شیردهی آخر شب، صندلی‌هایی با تکیه‌گاه  و پایه صندلی پهن‌تر ممکن است زمان های شیردهی را راحت‌تر کنند. شما می خواهید صندلی به اندازه کافی بزرگ باشد تا شما و کودکتان را در خود جای دهد، به علاوه یک بالش شیردهی در صورت تمایل.

تولید کننده سرویس خواب نوزادی

شما باید یک سرویس خواب نوزادی که دارای کیفیت بالایی در ساخت می باشد را انتخاب کنید. مجموعه سرویس خواب هومودکورز تولید کننده انواع سرویس خواب نوزادی با دو سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها