|

بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

اشت مو فرایندی است که برای افرادی که دچار کم مویی هستند یک گزینه مناسب تلقی می‌گردد. زیرا با استفاده از این روش پیوند مو می‌توانند موهایی با تراکم مناسب و ظاهری طبیعی داشته باشند.

بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

کاشت مو با تراکم بالا نشان دهنده میزان تراکم فولیکول‌هایی است که در یک سانتی‌متر مربع در محل مورد نظر برای پیوند مورد استفاده قرار می‌گیرند. تراکم موی بالا برای کاشت برای افرادی مورد استفاده است که در بانک موی خود دارای تعداد زیادی فولیکول هستند. کیفیت موهای فرد و نوع مو از نظر ضخامت و تراکم در قسمت بانک مو می‌تواند فاکتوری موثر بر برداشت فولیکول‌ها با تراکم بالا باشد. بیشترین میزان تراکم مویی که برای کاشت در نظر گرفته می‌شود در حدود 6000 تار مو تخمین زده شده است. البته باید به این نکته توجه کرد که میزان تراکم موی کاشته شده با توجه به الگوی ریزش مو در قسمتهای مختلف سر متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

شیوه انتخاب کاشت مو به صورت تهاجمی و غیر تهاجمی و برخورداری از روشهای نوین و تجهیزات پیشرفته همچنین میزان تجربه و مهارت پزشک نیز از عوامل بسیار موثر در کاشت موی متراکم هستند. در برخی موارد ممکن است تعداد تار موهایی که جهت کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرند به 3200 عدد نیز در ناحیه مورد نظر و در مرحله اول کاشت برسد. البته گاهی بیان می‌شود که برای پوشاندن پوست سر فرد طاس از جلو به عقب لازم است که در حدود 5000 تا 6000 گرافت پیوند داده شود.

 

2

 

کاشت مو چه مشکلاتی را رفع می‌کند؟

کاشت مو فرایندی است که برای افرادی که دچار کم مویی هستند یک گزینه مناسب تلقی می‌گردد. زیرا با استفاده از این روش پیوند مو می‌توانند موهایی با تراکم مناسب و ظاهری طبیعی داشته باشند. در نتیجه با انتخاب یک روش ایده‌آل از کاشت مو می‌توان به ظاهری دوست داشتنی و زیبا دست پیدا کرد. کاشت مو برای افرادی که به صورت ژنتیکی دچار ریزش مو هستند و یا به دلیل آسیب‌های مختلف قسمتی از موی سر خود را از دست داده‌اند مناسب است. همچنین برخی از روشهای کاشت مو برای افرادی که شیمی درمانی انجام داده‌اند و یا بیماریهای زمینه‌ای خاصی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند تا مشکلات ناشی از کم پشتی و طاسی را حل کنند. افرادی که طاسی منطقه‌ای دارند و یا ریزش موی آنها به صورت سکه‌ای است و همچنین برخی افرادی که دچار کچلی هستند می‌توانند جهت دستیابی به موهای طبیعی و زیبا به کلینیک‌های معتبر مراجعه کرده و از روش‌های نوین کاشت مو جهت رسیدن به وضعیت ایده‌آل بهره‌مند شوند.

مراحل کاشت مو با تراکم بالا

معاینه بیمار و بررسی وضعیت جسمانی و سلامت او مطابق با آزمایشاتی که انجام داده توسط پزشک مربوط از ضروریات است. بدین ترتیب جراح می‌تواند بهترین شیوه کاشت مو را برای فرد در نظر بگیرد.

قبل از شروع مراحل پیوند مو ابتدا سر ماساژ داده می‌شود تا پوست برای کاشت آماده شود. بدین ترتیب فولیکول‌ها برای برداشت آمادگی بیشتری پیدا کرده و این فرایند راحت‌تر انجام خواهد شد.

شروع فرایند کاشت مو بدون در نظر گرفتن روش کاشت با بی‌حسی در ناحیه مورد نظر شروع می‌شود. ابتدا داروی بی‌حسی سطحی به سر اسپری شده سپس تمام قسمتی که به عنوان بانک مو در نظر گرفته شده است بی‌حس خواهد شد. بدین ترتیب بیمار برای استخراج فولیکول‌های مناسب از بانک موی خود آماده می‌شود تا بیشترین تراکم از این قسمت حاصل شود.

گرافت‌ها از قسمت مورد برداشت شده و با در نظر گرفتن تکنیک موجود با تراکم خاصی انتخاب می‌شوند.

فولیکول‌های برداشت شده به محل مشخص انتقال پیدا می‌کنند تا جهت کاشت در قسمت مورد نظر سالم بمانند. گرافتها پس از انجام فرایند آماده‌سازی به نواحی که قرار است پیوند بخورند منتقل خواهند شد.

با توجه به روش انتخابی که برای کاشت مو در نظر گرفته می‌شود نوع برداشت گرافت و روش کاشت متفاوت خواهد بود. در برخی از روش‌ها به صورت کامل از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود که در نتیجه جای زخم و اسکار روی پوست سر در قسمت بانک مو باقی نخواهد ماند. اگر قرار است که تراکم بالایی برای کاشت در نظر گرفته شود ممکن است که نیاز به جلسات بیشتری جهت فرایند کاشت باشد. زیرا در برخی موارد فرد نمی‌تواند زمانی طولانی را جهت کاشت تحمل کند. بنابراین لازم است که دو جلسه مراجعه کند تا بتواند به نتیجه‌ای که مورد نظرش است برسد.

کدام روش کاشت مو بالاترین تراکم را دارد؟

 کاشت مو با روشهای مختلفی از  قبیل SUE, FUE, FIT, FUT و روش‌هایی که با عنوان سوپر ترکیبی شناخته می‌شوند امکان‌پذیر است. در روش سوپر ترکیبی در حدود 5000 گرافت برداشته می‌شود تا تراکم بالایی برای فردی که دچار طاسی است ایجاد گردد. در این شیوه از قسمتهای مختلفی از بدن که دارای بانک موی مناسبی هستند برای برداشت گرافت استفاده خواهد شد. به همین دلیل افرادی با بانک موی ضعیف که تمایل دارند از روش جراحی برای پیوند مو استفاده کنند این شیوه را می‌پسندند.

یکی از روش‌هایی که امروزه برای کاشت مو به عنوان یک روش غیر تهاجمی در نظر گرفته می‌شود روش میکروگرافت است. در این شیوه تراکم بالایی از کاشت حاصل خواهد شد. که بر اساس دو روش متفاوت انجام می‌گیرد. بنا بر الگوی ریزش موی فرد و میزان طاسی او از ابزارهای مختلف استفاده می‌شود تا گرافتها برداشت شده و در ناحیه مورد نظر پیوند داده شوند. بنابراین یکی از روشهای نوین که محبوبیت زیادی برای برخورداری از تراکم بالای مو در بین داوطلبان کاشت مو پیدا کرده است روش میکروگرافت می‌باشد.

کاشت مو میکروگرافت، تجربه بیشترین تراکم مو

همان طور که بیان شد در بین روشهایی که برای پیوند مو وجود دارند متد جدید کاشت مومیکروگرافت یک شیوه مناسب برای برخورداری از بیشترین تراکم مو است. این روش با کمترین آسیب ممکن انجام می‌شود و با استفاده از ابزارهای مخصوصی که برای کاشت با این روش وجود دارد می‌توان تراکم قابل توجهی را ایجاد نمود. کاربرد این شیوه برای حصول نتیجه مطلوب و رسیدن به بالاترین تراکم مو نیاز به تخصص بالای پزشک دارد. روش میکروگرافت یکی از روشهایی است که به عنوان یکی از شیوه‌های مطمئن برای پیوند مو شناخته می‌شود تا راهی برای درمان طاسی و رسیدن به بالاترین تراکم مو در داوطلب کاشت مو باشد. کمترین میزان جراحت که در این نوع عمل وجود دارد سبب شده که کلینیک‌های زیادی برای استفاده از این روش و جذب بیماران به سوی خود واکنش نشان دهد. رعایت نکات ذکر شده که توسط پزشک توصیه می‌شود توسط بیمار ضرورت دارد تا بتواند نتایجی رضایت بخش را تجربه کند. روش میکروگرافت یک روش جراحی محسوب نمی‌شود و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است. بدین ترتیب عوارض و خطری متوجه فرد نخواهد بود. دوره نقاهت روش میکروگرافت کوتاه است و به همین دلیل محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در روش میکروگرافت برای حصول 2 برابر تراکم بیشتر موی کاشته شده از تک روش و برای رسیدن به 4 برابر تراکم بیشتر در فرایند کاشت به صورت ترکیبی برای برداشت مو از ناحیه‌ای که به عنوان بانک مو در نظر گرفته شده است استفاده می‌شود. در نتیجه فرد می‌تواند یک موی متراکم را در مدت زمان کوتاهی پس از فرایند پیوند مو تجربه کرده و از پرپشت شدن موهای کاشته شده پس از طی شدن دوران نقاهت لذت ببرد.

نتایج نهایی کاشت مو فوق تراکم در مرکز هلیا

برای این که کاندیدای کاشت مو بتواند به نتایج قابل توجهی از کاشت مو دست پیدا کند لازم است که به یک مراکز کاشت مو معتبر مراجعه کند. جهت انجام موفقیت‌آمیز فرایند کاشت لازم است که پزشک مربوطه از تبحر و تخصص بالایی برخوردار باشد. به هر اندازه که مهارت پزشک بیشتر باشد و مرکز مربوطه از تجهیزات بهتر و پیشرفته‌تری برای فرایند کاشت مو برخوردار باشد حصول نتایج قابل توجه امکان‌پذیر خواهد بود. در مرکز هلیا تمام تلاش پزشکان مجرب مجموعه این است که رضایت بیماران را جلب کنند. قبل از انجام فرایند کاشت مو می‌توانید همه شرایط موجود را مورد ارزیابی قرار دهید و از نتیجه عمل خود قبل از انجام فرایند آگاهی داشته باشید. در این مرکز می‌توانید بیشترین تراکم مو را پس از فرایند کاشت مشاهده نمایید. پزشکان با توجه به ملاحظات خاصی که در مورد افرادی با شرایط مختلف وجود دارد روش درمانی مناسب آنها را پیشنهاد می‌کنند. اما در هر صورت هدف از انتخاب روشهای نوین برای پیوند مو این است که تراکم بالایی از مو ایجاد شود و ظاهری طبیعی پس از فرایند کاشت حاصل گردد.

میکروگرافت از جمله روشهای کاربردی در این مرکز برای رسیدن به تراکمی فوق‌العاده است. خانم‌ها و آقایان می‌توانند از این روش بهره‌مند شده و برای قسمتهای خالی سر خود این شیوه را مورد توجه قرار بدهند تا ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشند. کیفیت بالای خدمات ارائه شده در مراکزی که جهت کاشت مو در نظر گرفته می‌شود از مهم‌ترین عوامل محبوبیت آنها در بین سایر مراکز است. میکروگرافت یک روش کم عارضه و جدید در بین تکنیک‌های کاشت مو می‌باشد و تقریبا می‌توان گفت که بدون خطر بوده و با عارضه خاصی همراه نیست. در این شیوه لازم است که تخصص پزشک بالا بوده و از ظریف‌ترین دستگاه‌ها استفاده شود تا بیشترین تراکم حاصل گردد. اغلب می‌توان این روش را برای افراد در یک جلسه انجام داد و به همین دلیل است که مورد توجه بیماران قرار گرفته است. البته در این مورد باید میزان طاسی فرد لحاظ شده و نتیجه مورد انتظار او قبل از انجام فرایند پیوند مو به صورت شفاف توضیح داده شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها