|

همه‌ تغییرات سیزن 10 کالاف دیوتی موبایل World Class

مطمئنا گیمرهای زیادی دوباره به خانه برمی‌گردند و کالاف را از سر می‌گیرند. این حجم از تغییرات بین دو فصل و در فاصله کمتر از دو ماه نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان بازی به طور جدی روی بهبود بازی کار می‌کنند.

همه‌ تغییرات سیزن 10 کالاف دیوتی موبایل World Class

سیزن 10 کالاف موبایل با عنوان World Class حالا در دسترس کالاف‌فن‌هاست و شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین آپدیت‌های کالاف در این سیزن اتفاق افتاده است. اولین اپراتور اسکین‌ Mythic تا حضور نیمار و مسی و پوگبا به شگفتی‌های این بازی اضافه کرده است. اما این تمام ماجرا نیست، نقشه‌ها و اسلحه‌های جالب این CoD Mobile: World Class هم شما را هیجان‌زده خواهد کرد. تا انتها با ما همراه باشید تا چرخی در این دنیای جدید بزنیم.

بروزرسانی کالاف دیوتی موبایل سیزن 10 از بازار

اولین اسکین Mythic برای Operator

ما در فصل‌های قبلی شاهد اسکین‌های میتیک برای اسلحه‌های مختلف بودیم. اما هیچوقت یک اپراتور را در اسکین میتیک ندیده بودیم. در فصل جدید شاهد اولین اسکین اپراتور در این دسته هستیم. تغییری که برای اولین بار در کال اف دیوتی موبایل می‌بینیم.

تیزرهای اولیه بازی نشان می‌داد که این اسکین قرار است به شکل Spectre-Hunter T-3 باشد. این فیگور کاملا مسلح با طراحی‌ آبی و قرمز فضای بازی را جذاب‌تر کرده است و ترکیب آن با اسلحه‌های Mythic‌ در این آپدیت به شدت خیره‌کننده است. 

1

اولین اسکین اپراتور میتیک؛ مخوف و جذاب

جنگ سرد Black Ops و Strike Map

یک مپ جدید از Black Ops Cold War به این سیزن اضافه شده که با عنوان Crossroads شناخته می‌شود. باید گفت که این نقشه تفاوت‌هایی با نسخه اصلی دارد و شاهد یک نقشه کاملا پوشیده از برف نیستیم و ورژن کوچک‌تری را در Crossroads Strike تجربه خواهیم کرد. 

در طول این سال‌ها، ورژن‌های مختلفی از Strike را در کالاف دیده‌ایم و به نظر می‌رسد این مپ هم از نظر طراحی تفاوت چندین با نسخه‌های قدیمی ندارد. با توجه به تصاویری که از گیم‌پلی بازی منتشر شده است این نقشه جدید قرار است کمی خشن‌تر و شلوغ‌تر باشد. 

بازگشت پرقدرت LAPA SMG

 

3

اسلحه خوش‌دست LAPA SMG

 

مدت‌ها بود که شایعه حضور یک ساب‌ماشین‌گان که کنترل راحت‌تری داشته باشد در بین گیمرهای کالاف وجود داشت و حالا LAPA SMG قرار است دوباره چنین نقشی برای گیمرها ایفا کند. یک SMG که در فواصل متوسط خوب عمل می‌کند و قدرت آتش و دقت بسیار بالایی دارد. حالا باید منتظر ماند و دید که گیمرها نسبت به این اسلحه چه واکنشی دارند و آیا به یک تفنگ کلیدی و پرکاربرد در این سیزن تبدیل خواهد شد یا نه؟

بالیستا و شلیک از داخل دیوار

در Call of Duty Mobile Season 10 شاهد یک قابلیت جدید برای اپراتور هستیم. این قابلیت می‌تواند برای حریف‌های شما به شدت مرگبار باشد. به این صورت که شما یک تفنگ ریلی مرگبار دارید که می‌توانید هر بار آن را پر کنید و حتی از داخل دیوار هم شلیک کنید و حریف‌تان را بکشید. اگر پشت یک مانع هستید و دشمن‌تان را می‌بینید بدون اینکه او متوجه حضور شما شود می‌توانید از پشت همان مانع به او شلیک کنید. به این اسکیل جدید Ballista گفته می‌شود. 

بتل پس کلاس جهانی

در این سیزن یک بتل پس کاملا متفاوت و جدید برای گیمرها در نظر گرفته شده است که پاداش‌های هیجان‌انگیزی هم دارد. اسکیل‌های بالیستا در Tier 14 و LAPA SMG در Tier 21 در دسترس شما قرار می‌گیرند و با خریدهای داخل بازی می‌توانید اسکین‌ها و لباس‌های جدید را از آن خودتان کنید. مثلا می‌توانید اسکین پوگبا را خریداری و آنلاک کنید. 

قابلیت Battle Pass Vault هم دوباره برگشته است و می‌توانید از ارز رایج داخل بازی برای بتل پس‌های گذشته استفاده کنید. به طور مثال اگر در یک ماه نتوانستید از برخی اسکین‌ها و لباس‌ها استفاده کنید می‌توانید ماه‌های بعدی دوباره سر بزنید تا هیچ چیزی را از دست ندهید. 

مسی، نیمار و پوگبا جنگجوهای جذاب این فصل

حضور چهره‌های ورزشی محبوب در این سیزن کمی عجیب است. اما استراتژی جدید کالاف برای جذب کاربران است. فکرش را بکنید که با لیونل مسی و یا نیمار با لباس‌ها و اسلحه‌ها و آیتم‌های جدید وارد میدان جنگ شوید. پوگبا هم یکی دیگر از گزینه‌هاست. این قابلیت در حال حاضر تنها از طریق Cod Mobile Lucky Draw در دسترس است. 

سیزن ۱۰ به معنای واقعی کلمه یک شروع تازه است

همانطور که دیدید حجم تغییراتی که در این سیزن می‌بینیم به شدت زیاد است و این خبر از تغییرات اساسی در آینده کالاف است. مطمئنا گیمرهای زیادی دوباره به خانه برمی‌گردند و کالاف را از سر می‌گیرند. این حجم از تغییرات بین دو فصل و در فاصله کمتر از دو ماه نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان بازی به طور جدی روی بهبود بازی کار می‌کنند. حالا نظر شما چیست؟ سیزن جدید را نصب کرده‌اید؟ نظرتان در مورد این فصل چیست؟ حتما در کامنت‌ها برای ما بنویسید.

منبع: مجله بازار

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها