|

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب در مینروا فیلتر

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که ساخت تایوان است و به دلیل قدرت جذب بالای آلاینده ها و کیفیت بسیار خوب پر فروش ترین برند تصفیه آب بوده است.

شاید برای شما هم این پرسش پیش آمده باشد که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ و یا دستگاه تصفیه آب چی بخریم؟ می دانید که آب تصفیه کن خانگی یکی از  وسایل خانگی مهم در منزل می باشد. به علت عدم تصفیه کامل آب در سیستم تصفیه آب شهری و لوله کشی های فرسوده و قدیمی، همیشه امکان ورود آلاینده های آب به آب مصرفی روزانه می باشد. آب تصفیه کن های خانگی به راحتی به ما کمک می کنند تا املاح و آلودگی های آب را از بین ببریم و آبی سالم و زلال مصرف کنیم. در ادامه ی این مطلب برای پاسخ به سوالات شما و راهنمایی خرید، بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی را معرفی خواهیم کرد و قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل را بررسی می کنیم.

قیمت خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب مینروا بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که ساخت تایوان است و به دلیل قدرت جذب بالای آلاینده ها و کیفیت بسیار خوب پر فروش ترین برند تصفیه آب بوده است. بهترین مدل های تصفیه آب مینروا 4 عبارتند از :

آب تصفیه کن تایوانی 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS

تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G

تصفیه آب فرابنفش 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV

معروف ترین و پر فروش ترین تصفیه آب مینروا دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه از جدید ترین روش تصفیه آب یعنی سیستم اسمز معکوس بهره می گیرد که برای کاهش املاح و آلاینده های آب بسیار موثر است. این تصفیه آب دارای ممبران مارک آمریکایی فیلمتک می باشد که بسیار با کیفیت است و سایر فیلتر های آن اصل تایوان می باشند و قدرت جذب فوق العاده ای دارند. 

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت تصفیه آب تایوانی اصل

فاکتور های زیادی قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل تاثیر گذار است. که مهم ترین آن برند معتبر می باشد. برخی فروشندگان سودجو دستگاه های بی کیفیت و تقلبی را با قیمت بسیار ارزانی به فروش می رسانند که از نا مرغوب ترین قطعات ساخته شده اند. افراد نیز بدون اطلاع اقدام به خرید آن ها می کنند. این دستگاه ها به سلامتی بدن شما آسیب خواهند رساند. به همین علت معتبر بودن مارک دستگاه بسیار مهم است و طبیعتا قیمت بیشتری نیز نسبت به برند ها ی متفرقه دارد یکی از مهم ترین مزیت های برند مینروا قیمت مناسب آن است که ارزش خرید بسیار بالایی نسبت به کیفیتش دارد. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا بین 3 و نیم میلیون تا 4 و نیم میلیون تومان می باشد . تفاوت قیمتی آن ها متاثر از تعداد فیلتر های دستگاه می باشد. هر چه دستگاه تصفیه مراحل بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب مارک معتبر آن است. همان طور که قبلا گفتیم دستگاه های تایوانی مطمئن ترین تصفیه آب ها می باشند که مارک مینروا بهترین آن هاست. این دستگاه به دلیل داشتن نماد اصالت به راحتی قابل تشخیص است و  تنها از نمایندگی های انحصاری باید اورجینال آن را تهیه نمایید.

قیمت دستگاه نیز بسیار مهم است و هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. به دلیل وجود دستگاه های چینی بی کیفیت در بازار که قیمت ارزانی هم دارند، خرید بهترین مارک تصفیه آب و کیفیت آن در سلامتی بدن و افزایش کیفیت آب بسیار مهم می باشد. هر چه دستگاه برند بهتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

خرید از نمایندگی تصفیه آب 

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر یکی از بزرگ ترین نمایندگی های تصفیه آب های اصل تایوان در ایران می باشد که با بیش از ده سال سابقه در زمینه ی فروش دستگاه های آب تصفیه خانگی و هم چنین فیلتر های تصفیه آب و سایر تجهیزات و قطعات این دستگاه ها خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید با کارشناسان فروش مینروا فیلتر و یا تصفیه آسا نمایندگی فروش تصفیه آب مینروا تماس بگیرید تا مناسب ترین دستگاه را به شما معرفی کنند. 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها