|

آشنایی با بهترین فروشگاه ها برای لوازم دست دوم

معیار های انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید و فروش لوازم دست دوم

آشنایی با بهترین فروشگاه ها برای لوازم دست دوم

آیا تا به حال شما به این فکر کرده اید که بهترین فروشگاه محصولات دست دوم کدام فروشگاه ها هستند؟‌ قطعا که در ایران فروشگاه های زیادی هر روز ساخته شده اند و البته که تمامی آن ها خرید و فروش انجام داده و مشتریانی برای خود هم دارند؛ آیا میتوان به تمامی آن ها اعتماد کرد؟ قطعا که خیر،‌ برخی‌ از افراد از فروشگاه های خود سوءاستفاده کرده و البته که این مورد سبب شده درآمد بیشتری داشته باشند و البته که این مورد از عوامل مهم بوده است. احداث یک فروشگاه با هزینه ایی حل خواهد شد و خرید اجناس و به اصطلاح پر کردن یک فروشگاه برای نما قطعا کمی آسان خواهد بود ولی بهتر است به این توجه داشته باشید که اعتماد افراد و مردم هم خریدنی است؟ آیا نظرات مشتریان هم شما می توانید خریداری کنید؟ قطعا که خیر، هر فروشگاه هایی باید از این وارد خوب بهره مند باشد؛ نمونه بارز آن سمساری ها خواهد بود و البته که این نوع از فروشگاه ها همیشه مهم بوده است.

سمساری همیشه از قدیم تا به الان در مناطق بسیار زیادی از ایران از جمله تهران و البته شهر های دیگر فعالیت های خاص خود را دارند و البته که با وجود سایت های ثبت آگهی باز نام و برند آن ها نیز خدشه دار نشده است ولی چرا با این وجود تمام افراد به سمساری ها روی می آورند؟‌ قطعا که وجود خدمات خوب و البته وجود نظرات مثبت مشتریان سبب شده که بهترین فروشگاه برای خرید و فروش لوازم دست دوم سمساری انتخاب شود. البته که اگر شما به این موضوعات شکی دارید بهتر است که جواز کسب این فروشگاه را مشاهده کرده و از افرادی که محصولات خریداری کرده اند سوالاتی‌ در رابطه با تجربه آن ها مطرح کنید که بسیار مهم خواهد بود.

معیار های انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید و فروش لوازم دست دوم:

تا به الان توضیحات مختصری برای‌ شما شرح داده شده است؛ توجه داشته باشید که آیا فقط این نظرات مردم و... هستند که بهترین فروشگاه ها را انتخاب می‌ کنند؟ قطعا که خیر، برای مقایسه فروشگاه ها برخی از معیار ها ساخته و انتخاب شده اند و بلکه افراد با در نظر گرفتن این نوع از معیار ها درک کنند که فروشگاه انتخابی آیا مناسب است یا خیر، این مورد برای سمساری ها هم صدق خواهد کرد. این معیار ها عبارت اند از:

  • برخورد کادر فروش و پشتیبان ها: مهمترین و ابتدایی ترین مورد برای معیار بهترین فروشگاه ها برای خرید محصولات دست دوم آن است که کادر فنی فروش به درستی انتخاب شده اند یا نه؟ شاید شما هم به این مورد توجه کرده باشید که ابتدا وارد یک فروشگاه می شوید برخورد آن ها با شما چگونه  است، البته اگر با بی احترامی‌ و رفتاری سرد به شما پاسخ دهند یا اینکه اصلا رفتار خوبی با شما نداشته باشن قطعا که دیگر به فروشگاه مد نظر مراجعه نخواهید کرد؛ جدا از این موضوع قطعا برای شما پیش آمده است که با سمساری تماس گرفته اید و یا فروشگاه های دیگر برای خرید و فروش و البته که اگر با شما درست و حسابی ارتباط برقرار نکنند قطعا که شما دیگر تماس نخواهید گرفت.( پس اولین معیار مهم نوع برقراری کردن ارتباط ها خواهد بود و این گونه از ارتباط ها همیشه سبب می شوند بهترین فروشگاه ها انتخاب شوند)
  • تنوع محصولات: آیا بهترین فروشگاه خرید و فروش محصولات دست دوم فقط از یک محصول رو نمایی می‌ کنند؟ یا اینکه فقط چند تا قلم محصول دارند؟ قطعا که خیر؛ دومین معیار مهم آن است که تنوع محصول به خوبی رعایت شده باشد به عبارتی که اگر شما به یک فروشگاه برای خرید کالا مراجعه کرده اید قطعا خرید و محصول مد نظر خودتان را پیدا کنید؛ تنها چندین فروشگاه ها هستند که این گونه از امکانات داشته باشند؛ به عنوان مثال سمساری ها. سمساری قطعا که با داشتن تنوع محصولات اعم از محصولات لوازم خانگی؛ لوازم آشپزخانه و البته پذیرایی و... یک فروشگاه به تمام معنا است و البته که این تنوع محصولات تفاوت ها را رغم خواهد زد.( اما یک فروشگاهی که بسیار خوب نباشد شما برای اولین وقتی وارد آن فروشگاه می‌ شوید تنوع محصول و تنوع برند ها را نمی بینید و البته که این موضوع سبب می شود که شما سریعا از فروشگاه خارج شوید)
  • رضایت مشتری ها: سومین معیار مهم برای انتخاب بهترین فروشگاه ها آن است که رضایت مشتری ها همیشه پابرجا باشند؛ برای درک بهتر شما از این موضوع بهتر است که مثالی را برای شما شرح دهیم. آیا تا به حال برای ‌شما هم پیش آمده است که از یک فروشگاه خواسته اید که کالایی را خریداری و از دوست و آشنا خود می پرسید که آیا این فروشگاه کالای خوبی دارد یا نه؟ قطعا که پرسیده اید و البته رضایت مشتری ها سبب شده که بهترین فروشگاه ها انتخاب شوند و شکی در این موضوع نیست. به عنوان مثال سمساری شمال تهران بهترین فروشگاهی است که تمامی افراد از آن رضایت کامل را دارند و البته که در کارنامه آن ها کمتر رضایت بد وجود دارد؛ پیشنهاد ما به شما آن است که می خواهید محصولی را خریداری کنید بهترین انتخاب شما سمساری ها خواهد بود.
  • تضمین کالا و گارانتی: همیشه ایرانیان برای خرید کالای ها اساسی قطعا به تضمین نیاز خواهند داشت؛ به این دلیل که برای خرید کالای اساسی سال ها پس انداز کرده اند یا اینکه حقوق چند ساله خودشان را نگه داشته اند تا بتوانند بهترین کالا ها را خریداری‌ کنند. تجربه این مورد را نشان داده است که بهترین فروشگاه ها همیشه تضمین کالا و صحت و سلامت آن را به مشتریان خود تضمین می دهند( توجه داشته باشید که تضمین دهی در رابطه با یک کالا فقط آن نیست که شما بگویید سالم است و... قطعا که اگر مشکلی پس از چند روز استفاده پیش بیایید شما باید محصول را پس بگیرید) البته که این مورد بهای سنگینی خواهد داشت؛ بهترین فروشگاه ها هیچ ترسی از این موضوع ندارند و البته به خود ایمان دارند؛ همان اعتماد به نفس زیاد و البته عالی سبب شده که افراد این نوع از فروشگاه ها را به عنوان بهترین ها انتخاب کنند.

222

سمساری یک نمونه بارز این نوع از فروشگاه ها می باشد؛ به عنوان مثال اگر شما نیاز به یک اجاق گاز دارید و قطعا که به دنبال بهترین نوع با بهترین آپشن های‌ آن خواهید بود؛ سمساری ها در این بخش به شما تضمین صحت و سلامت و کارکرد کالا را خواهند داد و اگر مشکلی برای کالای شما پیش بیاید می توانید آن را تعویض کنید؛ این نوع از شرط ها بهای سنگینی دارد که سمساری برای رضایت مشتریان به آن تن داده است.

سمساری فروشگاهی همیشه مجهز در ایران:

تا به الان نکات آموزنده ایی را فرا گرفته اید  و البته قطعا به این نتیجه رسیده اید که سمساری فروشگاه مجهز است؛ از چندین دهه قبل تا به الان شکی در این موضوع نبوده و نخواهد هم بود. وجود بهترین پشتیبان ها، ارسال کالا و حمل و نقل آن، رضایت کاربران و مواردی دیگر از این قبیل سبب شده که بهترین فروشگاه حال حاضر سمساری ایران باشند. همانطور که در بخش های قبلی اضافه شد، اگر شما شکی به این موضوع دارید بهتر است کمی تحقیقات انجام داده و نظرات مشتریان متعددی را مشاهده کنید تا شک شما کمی کاهش یابد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها