|

بی دردسر، کت و شلوار بخر

یکی از سرویسهای حرفه ای فروش کت و شلوار در تهران بزرگ و البرز، سرویس پرو رایگان در محل مشتری و خرید کت و شلوار شرکت یقه هستش. با این سرویس شما نه دیگه دغدغه ی کرونا رو دارید، نه توی ترافیک و گرما/سرما وقتتون تلف میشه و نه لازمه که به چندین فروشگاه سربزنید تا کت و شلوار مورد نظرتون رو پیدا کنید

یکی از سرویسهای حرفه ای فروش کت و شلوار در تهران بزرگ و البرز، سرویس پرو رایگان در محل مشتری و خرید کت و شلوار شرکت یقه هستش. با این سرویس شما نه دیگه دغدغه ی کرونا رو دارید، نه توی ترافیک و گرما/سرما وقتتون تلف میشه و نه لازمه که به چندین فروشگاه سربزنید تا کت و شلوار مورد نظرتون رو پیدا کنید!!!

 

خرید کت و شلوار با پرو رایگن در محل

با توجه به گرانی و عدم ثبات قیمتها، باز هم خرید کردن هنوز که هنوزه یکی از سرگرمی های اکثر ماهاست اما، ازدحام جمعیت، سرشلوغی و نبود تایم آزاد، ترافیک خسته کننده، نبود جای پارک و گرما/سرما به همراه تاخت و ساز سینوسی کرونا باعث شده تا دردسرهای یک خرید خوب و موفق، یکی از دغدغه های اصلی و پر دردسر همه ما باشه.

خرید کت و شلوار یکی از مواردی هستش که نیاز به حوصله و صرف وقت زیادی داره و ممکنه بعد از گشت و گذار روزانه، باز هم به کت و شلوار دلخواهمون نرسیم و فقط و فقط خستگی برامون بمونه...

چاره چیه؟!!

یکی از سرویسهای حرفه ای فروش کت و شلوار در تهران بزرگ و البرز، سرویس پرو رایگان در محل مشتری و خرید کت و شلوار شرکت یقه هستش. با این سرویس شما نه دیگه دغدغه ی کرونا رو دارید، نه توی ترافیک و گرما/سرما وقتتون تلف میشه و نه لازمه که به چندین و چند فروشگاه سربزنید.

با سرویس پرو رایگان و خرید کت و شلوار در محل، شما توی منزل یا محل کارتون میشینید و سفارشتون رو برای زمانی که فرصت دارید ثبت میکنید. شرکت یقه بیش از ۴۰ دست کت و شلوار از برندهای مطرح به همراه پیراهن و کفش و اکسسوری به آدرس شما میاره و شما با صرف کمترین زمان و بدون هیچ هزینه اضافی، کت و شلوارها رو می بینید، لمس میکنید، پرو میکنید و خرید میکنید.

ما در شرکت یقه از سایز ۴۶ تا سایز ۷۰ کت و شلوار داریم و سعی کردیم تمامی سلیقه ها و رنج های قیمتی رو پوشش بدیم تا با خیال راحت سفارش پرو رایگان و خریدتون رو ثبت کنید.

نه ترافیکی، نه گرمایی/سرمایی و نه صرف وقت و هزینه ی اضافی ... چی از این بهتر و حرفه ای تر؟!! راحتی و سهولت سفارش پرو رایگان و خرید کت و شلوار از شرکت یقه شما رو شگفت زده خواهد کرد!!!

این سرویس بهترین انتخاب برای اشخاصی است که به علت سرشلوغی زیاد در طول روز، فرصت مراجعه به بازار یا پاساژها برای خرید را ندارند. این اطمینان را به شما میدیم که بعد از اولین خرید مشتری همیشگی ما باشید.

ساکنین تهران و کرج میتونن از این سرویس حرفه ای استفاده کنن و به کت و شلوار دلخواهشون برسن. تازه خبر خوب اینکه خیاطی اصلاحی اولیه ی کت و شلوارها به صورت رایگان برای شما انجام میشه و خبر خوبتر اینکه برای ساکنین تهران سرویس خشکشویی رایگان مادام العمر هم در نظر گرفته شده!!! به این معنا که سرویس خشکشویی ما کت و شلوار رو درب منزل از شما تحویل میگیره، میبره و میشوره و میاره و شما هیچ هزینه ای هم پرداخت نمیکنید!!!

تا کی؟

تا زمانی که از اون کت و شلوار استفاده میکنید...!

تازه شرکت یقه اقدام به ایجاد باشگاه مشتریان برای شما خریداران عزیز کرده که مزایای زیادی رو براتون به ارمغان میاره.

و باز هم اگر کت و شلوار دلخواه شما در میان کارهای ما نبود، میتونید از سرویس شخصی دوزی کت و شلوار با امکان سایزگیری رایگان در محل خودتون استفاده کنید تا خیاط های ماهر ما، کت و شلوار برازنده شما و طبق اندام و استایل شما براتون بدوزن و تقدیمتون کنن.

ما در شرکت یقه تمامی تلاش خود را در جهت ایجا یک حس خوب و متفاوت از خرید براتون انجام می دیم. تنوع طرح و رنگ و مدل و قیمت های ما، شما رو از هرگونه نیاز به مراجعه به بازار و بوتیک و پاساژ بی نیاز میکنه. توی منزل یا محل کارتون بمونید و شاهانه خرید کنید

با ما ، بی دردسر، کت و شلوار بخرید... و هیجان یک خرید راحت و متفاوت رو تجربه کنید

برای ثبت سفارش پرو رایگان و خرید کت و شلوار در محل خودتون اینجا کلیک کنید و تمام.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها