|

بهترین کتاب کمک درسی سوم دبستان

کلاس سوم دبستان، آغاز جدیت در تحصیل کودکان است. اولین قسمت‌های سخت و جدی دروس از این کلاس شروع شده و دانش‌آموز برای اولین‌بار، با بعضی از مفاهیم روبرو می‌شود.

بهترین کتاب کمک درسی سوم دبستان

اهمیت استفاده از کتاب های برتر کمک آموزشی سوم

 

کلاس سوم دبستان، آغاز جدیت در تحصیل کودکان است. اولین قسمت‌های سخت و جدی دروس از این کلاس شروع شده و دانش‌آموز برای اولین‌بار، با بعضی از مفاهیم روبرو می‌شود. مثال واضح برای این توضیح، جدول ضرب است. به همین علت، باید از همان ابتدا، قوی شروع کرد و نباید دروس این پایه را پشت‌گوش انداخت.

 

در این مطلب، به معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی پرداخته شده است. اگر قصد خرید کتاب کار سوم دبستان را دارید، این مطلب برای شماست.

فهرست بهترین کتاب های کمک درسی سوم

بهترین کتاب کار ریاضی سوم دبستان

بهترین کتاب ریاضی سوم

کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز

اگر به دنبال یک کتاب کار ریاضی سوم دبستان با کیفیت آموزشی بالا هستید، این کتاب، نخستین پبشنهاد کتابانه به شماست. در این کتاب، تمامی سرفصل‌ها پوشش داده شده‌اند. هر بخش با درس‌نامه‌ای کاربردی و خلاصه آغاز شده و در ادامه انواع سؤالات تستی، تشریحی، درست و غلط، جای خالی، تکمیل جدول، سؤالات مفهومی و نمونه سؤالات امتحانی آمده است.

کتاب کار پوچینو ریاضی سوم دبستان گاج        

کتاب کارپوچینو ریاضی سوم دبستان نوع تکامل‌یافته‌ای از دفتر مشق و تمرین است که ارائه‌ی نکات آموزشی در قالب درس‌نامه در آن فراموش نشده و در آن انواع مختلف سؤال (چهارگزینه‌ای، جای خالی، درست یا نادرست، انتخاب کنید، پرسش‌های مفهومی، تکمیل جدول و سؤالات تشریحی) آورده شده است.

بهترین کتاب کار فارسی سوم دبستان

کتاب کار فارسی سوم دبستان خیلی سبز

تعدد کتاب کار فارسی سوم دبستان زیاد است اما در این میان خیلی سبز نسبتا بهتر عمل نموده است. این کتاب کار درس‌نامه‌ای خلاصه و کاربردی دارد که کل مباحث کتاب در آن پوشش داده می‌شود. در انتهای هر فصل، سؤالات تستی مخصوص دانش‌آموزان پرتلاش ارائه شده است. این کتاب پاسخ‌نامه تشریحی ندارد.

کتاب کار پوچینو فارسی سوم دبستان گاج

این کتاب برای هر درس، درس‌نامه‌ای جامع دارد که شامل تاریخ ادبیات و نکته‌های مهم ادبی و زبانی می‌شود. تمرین‌های مربوط به هر درس در بخش‌های مختلف از جمله واژه‌آموزی، دانش‌ زبانی، درک مطلب، املا، هم‌خانواده و نگارش به تفکیک و در انواع گوناگون تیپ سؤال طراحی شده است.

بهترین کتاب کار علوم سوم دبستان

کتاب کار علوم سوم دبستان خیلی سبز

در کتاب کار علوم سوم دبستان خیلی سبز متناسب با مطالب هر کتاب، تمرین‌های مختلفی از نوع جای خالی، جورچین، تستی، تشریحی و… با شکل‌های زیبا و دوست‌داشتنی مطرح شده و مباحثی که باید برای امتحانات یادبگیرند در این کتاب ها قرارداده شده است.

کتاب کار و تمرین علوم سوم دبستان منتشران

تمرین های این کتاب به منظور تثبیت و تعمیق یادگیری دانش آموزان می تواند بسیار کاربردی باشد. از جمله ویژگی های آن، طراحی، صفحه آرایی و ساختار زیبای صفحات آن است که دانش آموز را از حل تمرین ها و کار با این کتاب خسته نمی کند. ویژگی دیگر، تمرین های گوناگون مانند: پرسش های چهارگزینه ای، جای خالی، وصل کردنی ، درست و نادرست و تشریحی است.

بهترین املا و دیکته شب سوم دبستان

کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی گل واژه

 این کتاب، تمرینات متنوعی برای بعد از یادگیری دارد تا مطالب را از حافظه کوتاه‌مدت، به حافظه بلندمدت منتقل کند. در ابتدای هر بخش، کلبه آموزش قرار دارد که در آن تمامی نکات مهم و قواعد خاص زبان را به دانش‌آموز می‌آموزد.

کتاب املای سبز سوم دبستان راه اندیشه

درباره این کتاب :

  1. کتاب دارای بخش‌هایی شامل خلاصه‌ی درس با درج کلمه‌های مهم_خلاصه‌ی درس با جا‌های خالی کلمه‌های مهم – جدول کلمه‌های استثنایی ( مهم و عربی) _املای گروهی و چهار فعالیت مهم برای هر درس است.
  2. در قسمت بعدی، جا‌های خالی را به صورت نقطه‌چین است با کلمات مناسب پر می‌کنند.
  3. در مرحله‌ی بعدی، هر دانش‌آموز به خودش امتیاز می‌دهد و یک بار از روی متن درس می‌خواند.

 

خرید بهترین کتاب کار سوم دبستان از کتابانه با تخفیف

کتابانه یکی از مراجع تخصصی فروش کتاب‌های کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، عمومی و زبان خارجی است. برای خرید کتاب کار سوم دبستان برای همه دروس، و یا سایر کتب مورد نیازتان، می‌توانید به کتابانه مراجعه کرده از تخفیف‌های ما بهره‌مند شوید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها