|

3+1 نکته برای خرید موکت هتلی

به جرئت هتل ها را می توان یکی از مکان های پر تردد دانست. هر روزه تعداد زیادی از افراد در هتل ها اقامت پیدا می کنند. برای این که بتوان یک موکت هتل عالی را خریداری کرد نیاز است وسواس زیادی را در هنگام خرید موکت هتلی به خرج داد.

3+1 نکته برای خرید موکت هتلی

به جرئت هتل ها را می توان یکی از مکان های پر تردد دانست. هر روزه تعداد زیادی از افراد در هتل ها اقامت پیدا می کنند. برای این که بتوان یک موکت هتل عالی را خریداری کرد نیاز است وسواس زیادی را در هنگام خرید موکت هتلی به خرج داد.

برای هر بخش از هتل باید یک موکت مخصوص را خریداری کنید. به طور مثال جنس موکتی که قرار است در راه پله ها از آن ها استفاده شود باید متمایز با موکتی باشد که قرار است در لابی هتل قرار داده شود. برای این امر باید یک نیاز سنجی درستی انجام دهید. یکی از مزیت هایی که موکت های هتلی دارند در این است که رنج قیمت موکت هتلی متفاوت است.

از شرایط نصب و نگهداری موکت ها آگاهی کاملی را داشته باشید تا بتوانید بنا به نیازی که دارید، خرید موکت هتلی را انجام دهید.  برای انتخاب موکت هتلی حتما به تنوع رنگ این موکت ها توجه داشته باشید. سعی کنید رنگ موکت را به گونه ای انتخاب کنید که با دیزاین داخلی هتل سازگاری داشته باشد.

نکته چهارم را می توان مهم ترین نکته در خرید موکت هتلی دانست. حتما موکتی را انتخاب کنید که مقاومت و دوام بالایی را داشته باشد تا مجبور نباشید به صورت مستمر آن ها را تعویض نمایید. سعی کنید موکتی که انتخاب می کنید با محیط زیست سازگاری داشته باشد. هر چقدر این موکت با کیفیت تر باشد طبعا قیمت موکت هتلی نیز افزایش خواهد یافت. اگر طول عمر استفاده از موکت هتل برایتان مهم است بهتر است قیمت برایتان مهم نباشد و به کیفیت موکت اهمیت بیش تری را دهید.

مزایای استفاده از موکت در هتل

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا مدیران هتل به فکر خرید موکت هتلی می افتند؟ آیا از مزایای وجود موکت در هتل خبر دارید؟

از مهم ترین مزیت خرید موکت هتلی می توان به موضوع کاهش سر و صدا در هتل ها اشاره کرد. اغلب ساکنین هتل به دنبال داشتن آرامش در زمان اقامت خود در این مکان هستند. موکت ها از پخش شدن سر و صدا جلوگیری می کنند و مانند عایقی هستند که نمی گذارند تا صدا از یک نقطه در هتل به نقاط دیگر برود. این موضوع نیز بر روی قیمت موکت هتلی تاثیری مستقیم را دارد.

تاثیر شاخصه های مهم روی قیمت موکت هتلی

جلوگیری از هدر رفتن انرژی را می توان از دیگر مزایای موکت هتل دانست. الیافی که در تولید موکت ها به کار می روند، باعث می شوند تا موکت ها مانند عایق حرارتی و برودتی عمل کنند و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

ایجاد امنیت را می توان دیگر مزیت مهم موکت ها دانست. موکت ها جایگزین بسیار مناسبی برای کفپوش هایی همچون پارکت، سرامیک و... هستند. اکثر افرادی که به هتل ها مراجعه می کنند صاحب فرزند کوچکی هستند. در صورت وجود موکت احتمال زمین خوردن کودکان و سالمندان نزدیک به عدد 0 می رسد. در صورتی بروز حادثه ای همچون زمین خورد الیاف موکت، مانند سپری عمل می کنند تا به فرد زمین خورده آسیبی وارد نشود. موکت های ارزان قیمت معمولا از الیاف درجه یک ساخته نشده اند و نمی توانند یک گزینه مناسب باشند.

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد موکت ها در رنگ و جنس های مختلفی تولید می شوند. این مورد باعث می شود تا قیمت موکت هتلی بسته به نوع رنگ و جنس متفاوت باشد و هر شخصی امکان خرید موکت های هتلی را داشته باشد.

عواملی تاثیر گذار در قیمت موکت های هتلی

کیفیت را می توان اولین و البته مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت موکت دانست. در 99 درصد اوقات قیمت موکت هتلی با الیافی که در ساخت موکت هتلی از آن ها استفاده می شود رابطه ای مستقیم را دارد. بیش تر موکت های هتلی که در بازار وجود دارند از جنس تافتینگ هستند. الیاف این جنس از موکت ها شامل چهار لایه می باشند.

بهترین مدل های موکت هتل در گامان تزئین جاوید

موکت هتلی پالاز نامی درخشان

شرکت پالاز را می توان یکی از شرکت های برتر تولید کننده انواع موکت در کشور دانست. شرکت پالاز یکی از برندهای برتر در کشور می باشد که دست به تولید انواع موکت هتلی خانگی، موکت های نمدی و کبریتی زده است. اگر می خواهید یک خرید مطمئن را برای هتل خود داشته باشید، انتخاب موکت هتلی پالاز یک گزینه عالی برای شما است. شما می توانید برای تهیه تنوع مختلف مدل های موکت مناسب هتل به وبسایت gamantj.com شرکت گامان تزئین جاوید سر بزنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها