|

راهنمای خرید کباب پز و باربیکیو

باربیکیو ها انواع مختلفی دارند از گازی و ذغالی گرفته تا باربیکیو فلزی و سنگی و سیمانی. برای خرید کباب پز یا باربیکیو شما باید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

 

باربیکیو و کاربرهای آن

کباب پز ذغالی ویلایی

باربیکیو ها انواع مختلفی دارند از گازی و ذغالی گرفته تا باربیکیو فلزی و سنگی و سیمانی. برای خرید کباب پز یا باربیکیو شما باید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

با توجه به اهمیت حفظ ارزش غذایی در فرآیند پخت و پز، امروزه از روش های مختلف طبخ سالم و جدید استفاده می شود. باربیکیو، منقل و باربیکیو از جمله وسایل گازسوز هستند که در انواع و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند و به راحتی قابل استفاده هستند. کباب پز، کباب پز و کباب پز گازی یا زغالی برای پخت انواع غذای کبابی به خصوص مرغ، ماهی و گوشت کارایی دارد. انواع کباب پز وباربیکیو وجود دارد که با توجه به شرایط محیطی می توان آنها را انتخاب کرد.برای خرید باربیکیو میتواندی به سایت ترب،فروشگاه ویلاسازه یا دیجی کالا مراجعه کنید.

 

کلمه باربیکیو یا به اصطلاح کباب پز یک کلمه کارائیبی است که از کلمه باباکوآ گرفته شده است.

وسیله کباب پز

 

 

بهترین روش پخت غذا با باربیکیو

یکی از بهترین روش های پخت کباب، استفاده از باربیکیو است که می توان آن را در فضای داخلی خانه مانند پاسیو، حیاط خلوت، بالکن و حیاط نصب کرد. بسیاری از افراد این گریل را در بالکن خانه های آپارتمانی قرار می دهند. به عبارت دیگر می توان گفت کباب یک روش پخت است که با قرار دادن انواع غذا مانند مرغ، گوشت یا ماهی روی حرارت آن در هوای آزاد درست می شود. به منظور تامین انرژی حرارتی در انواع گرما از جمله آجر زغال سنگ، اجاق گاز برقی یا گازی و چوب نیز می توان استفاده کرد.

وسیله کباب پز

باربیکیو و کباب پز گازی

برخلاف گذشته که برای پخت کباب مشکلات زیادی از قبیل خاک و خاکستر و دود زیاد وجود داشت و روشن کردن زغال سخت بود و فقط از طریق هیزم و زغال کباب درست می شد، امروزه با ساخت باربیکیوهای گازی و برقی می توانید به راحتی در فضای باز منزل خود آشپزی کنید. بنشینید و به راحتی کباب تهیه کنید. این کباب پزها در اندازه ها و قیمت های مختلف در فروشگاه ها موجود می باشد. از طرفی طرز تهیه باربیکیو آپارتمانی به نوعی به ایجاد و زیباسازی فضای بیرونی ویلاها کمک می کند و برخلاف پخت غذا روی فر یا گاز طعم بدیع و منحصر به فردی دارند.

 

پخت و پز غذا در تمام دنیا به دو صورت شعله یا حرارت مستقیم و شعله و حرارت غیرمستقیم انجام می شود و وسایل مورد استفاده در آشپزخانه های خانگی یا رستوران ها بر همین اساس طراحی می شوند. از طرفی کباب همیشه یکی از غذاهای لذیذ و مورد علاقه مردم ما ایران است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. و کباب یکی از رایج ترین غذاها در سفره های ایرانی است، به همین دلیل است که کم کم کباب یا کبابی زغالی یا هیزمی جای خود را در بین خانواده ها باز کرده و به دنبال آن این روزها در طرح های مختلف سنتی و مدرن قرار گرفته است. در بازار به فروش می رسد.

باربیکیو زغالی

آتشدان (ایستاده) آتش مهر با استفاده از به روزترین روش کباب پز در نوع خود محصولی بی نظیر می باشد. این باربیکیو برای استفاده در محیط هایی که به سوخت گاز دسترسی ندارید طراحی شده است. امکان پخت یکنواخت را برای علاقه مندان به آشپزی فراهم می کند که می توان از کباب پز خود مانند فر استفاده کرد. در پخت انواع غذا استفاده کنید.با استفاده از دمنده  ذغال قرمز آماده برای کباب شدن خواهید داشت. باربیکیو (استند) قابل استفاده در محیط های مختلف مانند بالکن، باغ، ویلا، پاسیو یا حیاط می باشد.

اگر قصد خرید باربیکیو را دارید، با توجه به تنوع محصولات موجود، ممکن است انتخاب بهترین آن سخت باشد، اما بهتر است در هنگام خرید این محصول به این نکته توجه داشته باشید که می خواهید از این دستگاه برای چه استفاده کنید،

 منبع: سوبیا

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها