|

شمخانی:

شورای امنیت ملی مصوبه‌ای درباره مذاکرات نخواهد داشت

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه شورای امنیت ملی مصوبه‌ای در مورد مذاکرات نخواهد داشت، تاکید کرد: شورا توافق را بررسی و سپس گزارش به مجلس می‌آید.

شورای امنیت ملی مصوبه‌ای درباره مذاکرات نخواهد داشت

به گزارش شبکه شرق، علی شمخانی در خصوص نشست مشترک امروز مجلس با مقامات و مسئولان دخیل در موضوع مذاکرات هسته‌ای، گفت: مجلس قانون و مصوبه‌ای تحت قانون اقدام راهبردی دارد که خیلی در تقویت توان مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران با توجه به پشتوانه فنی که فراهم کرد، داشته است.

 

وی ادامه داد: در این قانون وظیفه‌ای برای دو کمیسیون تخصصی خود یعنی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی ترسیم کرده است که در صورت توافق، گزارش اقدامات انجام گرفته به مجلس داده می‌شود.

 

به گفته دبیر شورای عالی امنیت ملی، در طول مذاکرات رایزنی‌ها و تبادل اطلاعات به شکل برگزاری جلسات، شفاهی یا حتی مکتوب با کمیسیون‌ها و صحن مجلس صورت گرفته است، امروز هم برای اولین بار نشستی به صورت غیرعلنی برگزار شد که به نظر جلسه خیلی خوبی بود.

 

شمخانی افزود: شورای عالی امنیت ملی قرار نیست مصوبه‌ای در این زمینه داشته باشد، شورای عالی امنیت ملی توافق را بررسی و آن را باید به تصویب خود برساند سپس گزارش به مجلس می‌آید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها