|

آتش‌سوزی گسترده در بازار رضای مشهد

جزئیات آتش‌سوزی سه مغازه و یک مهمانپذیر در بازار رضای مشهد اعلام شد.

آتش‌سوزی گسترده در بازار رضای مشهد

به گزارش شبکه شرق، مدیر منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی مشهد، از وقوع آتش‌سوزی سه باب مغازه و نمای کامپوزیت یک ساختمان دو طبقه مهمانپذیر در ضلع جنوبی بازار رضا(ع) خبر داد.

آتش‌پاد دوم حسین صالح، مدیر منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: ساعتی قبل در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام حادثه آتش سوزی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان سه ایستگاه ۲، ۲۴ و ۳۲ را به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: در جریان حریق یک باب مغازه پوشاک فروشی، آتش به دو مغازه مجاور سرایت کرده بود و نمای کامپوزیت یک مهمانپذیر نیز، طعمه حریق شده بود.

صالح افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، ضمن تخلیه ۲۰ نفر از مسافران مهمانپذیر، در کمترین زمان ممکن، اقدام به مهار و اطفای حریق کردند.

مدیر منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه دود ناشی از حریق باعث دود گرفتگی شدید داخل ساختمان مهمان‌پذیر شده بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی و دستگاه‌های توربوفن اقدام به تهویه و تخلیه دود از محل کردند و پس از انجام عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی به ماموریت خود خاتمه دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها