|

مسمومیت دانش‌آموزان به سمیرم و کاشان هم رسید

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان درباره اخبار منتشر شده در خصوص دانش‌آموزان سمیرمی و کاشانی توضیحاتی ارائه کرد.

مسمومیت دانش‌آموزان به سمیرم و کاشان هم رسید

به گزارش شبکه شرق، براساس این اطلاعیه، صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند) در مدرسه بانو امین شهر حنای شهرستان سمیرم، ۹ نفر از دانش‌آموزان یکی از کلاس‌های این مدرسه با ابراز علائمی از قبیل سردرد و حالت تهوع از مسؤولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند که با همکاری مرکز بهداشت و اورژانس تحت بررسی قرار گرفتند و به مرکز بهداشت شهر حنای سمیرم منتقل شدند.

پس از بررسی و معاینات، ۳ نفر از دانش‌آموزان با حال مساعد ترخیص و ۶ نفر دیگر نیز جهت درمان تکمیلی به بیمارستان سمیرم منتقل شدند.

لازم به ذکر است، علت این موضوع در حال بررسی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در هنرستان کتابچی شهر کاشان نیز صبح امروز پس از ورود دود ناشی از آتش در مجاورت مدرسه به داخل یکی از کلاس‌های درس، تعدادی از دانش‌آموزان برای اطمینان از این موضوع که دچار مشکل خاصی نشده باشند، برای بررسی‌های بیشتر به‌وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تحت معاینات پزشکی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشو پرورش استان اصفهان، گفتنی است، والدین و دانش‌آموزان از توجه به اخبار کذب و شایعات که با هدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است پرهیز کرده و آرامش خود و فرزندان را حفظ کنند.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها