|

افشاگری علیه همسر در فضای مجازی

زنی به پلیس فتای استان کرمانشاه مراجعه و شکایتی را با موضوع انتشار اطلاعات خصوصی‌اش در فضای مجازی مطرح کرد.

افشاگری علیه همسر در فضای مجازی

به گزارش روزنامه شرق، زنی به پلیس فتای استان کرمانشاه مراجعه و شکایتی را با موضوع انتشار اطلاعات خصوصی‌اش در فضای مجازی مطرح کرد.

با اقدامات تخصصی و فنی صورت‌گرفته ازسوی کارشناسان پلیس و پس از استخراج مستندات مربوطه، متهم شناسایی و با توجه به حساسیت موضوع بعد از هماهنگی با مقام قضائی به پلیس فتا احضار شد.

متهم که همسر سابق شاکی بود، در تحقیقات انجام‌شده با پذیرش اتهام خود گفت به‌ علت مشکلات خانوادگی که با همسرش داشت، پس از 40 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و به‌دلیل اختلاف با همسر سابقش، اقدام به انتشار اطلاعات خصوصی او در فضای مجازی کرد.

یک اقدام مشابه

چندی قبل مردی که به‌دلیل اختلافات قبلی با همسر سابقش، تصاویر شخصی او را در شبکه اجتماعی شاد منتشر کرده بود، دستگیر شد.

. زن جوان به پلیس فتای استان خراسان جنوبی مراجعه کرد و در شکایتی گفت: فردی ناشناس در شبکه اجتماعی شاد علیه من و پدر فوت‌شده‌ام اقدام به فحاشی و توهین کرده و همچنین عکس‌های خانواده‌ام را در پروفایل شبکه شاد بارگذاری و روی تصاویر اقدام به درج مطالب ناشایست کرده است. کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی و با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی، متهم را که همسر سابق شاکی بود، شناسایی و او را احضار کردند.

متهم در اظهارات خود عنوان کرد: اکانت شبکه شاد متعلق به خودم است و به‌دلیل اختلاف‌های قبلی با همسرم اقدام به بارگذاری مطالب توهین‌آمیز و غیراخلاقی کردم تا با بردن آبروی او انتقام خودم را بگیرم. درنهایت این پرونده تکمیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد و به‌زودی مجازات متهم مشخص خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها