|

کشف جسد مثله‌ شده دیگری در خیابان

​به‌دلیل وجود شباهت‌هایی در دو پرونده قتل زنان مثله شده در تهران، فرضیه اینکه هر دو قتل از سوی یک نفر رخ داده، مد نظر قرار گرفته است.

کشف جسد مثله‌ شده دیگری در خیابان

به گزارش شبکه شرق، یک‌ ماه پس از کشف جسد مثله‌شده زنی جوان در حوالی میدان آزادی، جسد مثله‌شده زن دیگری در کنار سطل زباله‌ای در تهران پیدا شد.

ساعت ۷صبح دیروز، مردی که برای قرار دادن زباله‌ها در سطل از خانه‌اش در منطقه خزانه خارج شده بود، چشمش به یک یخدان افتاد که در کنار سطل زباله رهاشده بود. او در یخدان را باز کرد و با دیدن جسد مثله‌شده زنی وحشت‌زده پلیس را خبر کرد.

با حضور تیم جنایی معلوم شد که جسد متعلق به زنی حدودا ۳۵تا ۴۰ساله است اما از آنجا که جسد مثله شده بود نمی‌شد زمان مرگ را تخمین زد و علت را مشخص کرد.

پیدا شدن این جسد در حالی است که سوم خرداد یعنی یک ماه قبل‌تر نیز جسد مثله‌شده زنی جوان در حوالی میدان آزادی و در نزدیکی سطل زباله کشف شد که هنوز نه هویت وی مشخص و نه اسرار قتل رازگشایی شده است.

آن جسد نیز متعلق به زنی حدودا ۲۵ساله بود که جسد مثله شده او درون ۶نایلون زباله قرار گرفته بود. حالا به‌دلیل وجود شباهت‌هایی در این دو پرونده، فرضیه اینکه هر دو قتل از سوی یک نفر رخ داده، مد نظر قرار گرفته است.

 

منبع: همشهری
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها