|

واکنش انصارالله به تشدید حملات عربستان در شمال یمن

​وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: دشمن بر این باور است که توان ایجاد معادله جدید در مناطق مرزی از طریق کوچاندن اجباری ساکنان را دارد در حالی که در توهم به سر می برد.

واکنش انصارالله به تشدید حملات عربستان در شمال یمن

به گزارش شبکه شرق، به نقل از المسیره، علی الدیلمی وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: دشمن بر این باور است که توان ایجاد معادله جدید در مناطق مرزی از طریق کوچاندن اجباری ساکنان را دارد در حالی که در توهم به سر می برد.

وی افزود: جنایات دشمن در مرزها ادامه دارد و سازمان ملل و شورای امنیت باید تحرک جدی برای توقف این جنایات به عمل آورند.

الدیلمی تاکید کرد: ما از کمیساریای عالی حقوق بشر می خواهیم که حرکتی انجام دهد و به نقش خود در ثبت جنایات دشمن در مرزها به جای کاستن از شمار کارکنانش در رصد مناطق مورد هدف، عمل کند.

وی افزود: ما از مقامات محلی می خواهیم که اقدام عاجلی برای ایجاد بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مرزی که از کمبود دارو رنج می برند، به عمل آورند.

الدیلمی تاکید کرد: ما امیدواریم که دبیر کل سازمان ملل در قبال قربانیان مناطق مرزی موضع گیری کند و اقدامات عملی برای توقف جنایات دشمن در آن منطقه به عمل آورد.

لازم به ذکر است که منابع یمنی ساعاتی قبل از شهادت سه غیرنظامی یمنی در حمله توپخانه ارتش عربستان به مناطق مرزی عربستان و یمن خبر دادند.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها