|

زلنسکی: هیچ دروغی نمی‌تواند ضعف‌های روسیه را بپوشاند

رییس جمهور اوکراین گفت: هیچ دروغی نمی تواند ضعف تمام عیار روسیه را در بحبوحه شورش پنهان کند. این شورش ضعف مسکو را نشان داد.

زلنسکی: هیچ دروغی نمی‌تواند ضعف‌های روسیه را بپوشاند

به گزارش شبکه شرق و به نقل از گاردین، رییس جمهور اوکراین به شورش نیروهای واگنر در روسیه واکنش نشان داد.

ولودیمیر زلنسکی گفت: «هیچ دروغی نمی تواند ضعف تمام عیار» روسیه را در بحبوحه شورش پنهان کند. این شورش ضعف مسکو را نشان داد.

زلنسکی با انتشار پستی در توییتر نوشت: «هرکس راه شر را انتخاب کند خودش را نابود می‌کند. کسی که برای نابود کردن زندگی یک کشور دیگر، ستون‌های نیرو می‌فرستد و نمی‌تواند جلوی فرار و خیانت آن‌ها را با مقاومت در برابر زندگی بگیرد. کسی که با موشک می ترساند و وقتی سرنگون می شود، برای دریافت پهپادها، خود را تحقیر می کند. کسی که مردم را تحقیر می کند و صدها هزار نفر را به جنگ می اندازد تا در نهایت خود را در منطقه مسکو از کسانی که خودش مسلح کرده بود حفظ کند، ضعیف است.»

رییس جمهور اوکراین افزود: ضعف روسیه آشکار است. هر چه روسیه بیشتر سربازان و مزدوران خود را در سرزمین ما نگه دارد، بعداً هرج و مرج، درد و مشکلات بیشتری برای خود خواهد داشت. این نیز آشکار است. اوکراین می تواند از اروپا در برابر گسترش شرارت و هرج و مرج روسیه محافظت کند. ما مقاومت، اتحاد و قدرت خود را حفظ می کنیم.

 

منبع: شفقنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها