|

«ولز» بدترین تیم اروپایی جام جهانی شد

مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جمعه شب به پایان رسید و ۱۶ تیم از این رقابت ها خداحافظی کردند.

«ولز» بدترین تیم اروپایی جام جهانی شد

به گزارش شبکه شرق، مرحله گروهی بازی های جام جهانی 2022 قطر به پایان رسید و بدین ترتیب شرایط کلی بسیاری از تیم ها و عملکردی که در این دوره از بازی های جام جهانی داشتند، مشخص شد.

اگر بخواهیم مقایسه ای میان عملکرد تیم های اروپایی حاضر در جام جهانی 2022 قطر داشته باشیم، می بینیم که تیم ملی ولز ضعیف ترین تیم اروپایی این دوره از بازی های جام جهانی بوده است. ولزی ها پایین تر از صربستان عنوان بدترین تیم اروپایی جام جهانی 2022 قطر را از آن خود کردند. در واقع ولز در این دوره از بازی های جام جهانی تنها یک امتیاز به دست آورد و با تفاضل گل منفی پنج به خانه رفت. تیم ملی صربستان هم اگر چه یک امتیاز به دست آورد اما تفاضل گل منفی سه را ثبت کرد و وضعش بهتر از ولز بود. تیم ملی دانمارک هم در جام جهانی 2022 قطر یک امتیاز گرفت اما با تفاضل گل منفی دو بالا تر از صربستان و ولز قرار گرفت.

ولزی ها در بازی اول خود در جام جهانی 2022 قطر مقابل آمریکا به تساوی یک بر یک رسیدند. آن ها در بازی دوم خود مقابل ایران با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند و بازی سوم خود را هم مقابل انگلیس سه بر صفر باختند تا یکی از بدترین تیم های جام جهانی باشند.

 

منبع: فوتبالی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها