|

نتایج جام جهانی قطر پیش‌بینی شد + جدول

پیش‌بینی شبیه‌ساز‌ها از نتایج جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ منجر به قهرمانی برزیل و صعود ایران به مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.

نتایج جام جهانی قطر پیش‌بینی شد + جدول

به گزارش تسنیم، بر اساس پیش‌بینی شبیه‌سازها از بیست‌ودومین دوره جام جهانی، تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش تنها تیم آسیایی صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی خواهد بود.

جام جهانی 2022 در حالی از تاریخ 29 آبان ماه به‌میزبانی قطر و برای اولین بار غیر از فصل تابستان برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا هم‌گروه است. بر اساس پیش‌بینی سایت «football-rankings.info» و طبق داده‌های بیش از 10 هزار شبیه‌ساز و طبق نتایج، گل‌های زده و درصد احتمال برد تیم‌های حاضر در جام جهانی قطر، شاگردان کارلوس کی‌روش تنها تیم آسیایی خواهند بود که به بیست‌ودومین دوره جام جهانی صعود خواهند کرد، اتفاقی که در صورت عملی شدن برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ خواهد داد.

طبق این گزارش؛ تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه B شانس اول صعود است و تیم ملی فوتبال ایران بالاتر از تیم‌های آمریکا و ولز مرحله گروهی را به پایان خواهد برد و تنها تیم آسیایی راه‌یافته به دور بعد خواهد بود. تیم‌های قطر، عربستان، استرالیا و ژاپن نیز از صعود باز خواهند ماند.

طبق این پیش‌بینی، تیم‌های آرژانتین، برزیل، هلند، پرتغال، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، دانمارک، اروگوئه، انگلیس، آلمان، کرواسی، سوئیس، اکوادور، ایران و لهستان، 16 تیم صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند بود.

در مرحله یک‌چهارم نهایی هم تیم‌های برزیل، آرژانتین، هلند، اسپانیا، بلژیک، فرانسه، پرتغال و دانمارک حضور خواهند داشت  و از این بین تنها تیم‌های برزیل، آرژانتین، فرانسه و هلند به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه خواهند یافت.

در فینال هم برزیل و آرژانتین با هم روبه‌رو خواهند شد که در نهایت این برزیل خواهد بود که جام را از آن خود خواهد کرد و آلبی‌سلسته به نایب‌قهرمانی بسنده می‌کند. تیم‌های بلژیک و فرانسه نیز به‌ترتیب در رده‌های سوم و چهارم به کارشان پایان خواهند داد.

تیم ملی فوتبال ایران , جام جهانی 2022 قطر , کارلوس کی‌روش ,

تیم ملی فوتبال ایران , جام جهانی 2022 قطر , کارلوس کی‌روش ,

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها