|

هزینه نجومی ویلاهای قطری برای جام‌جهانی ۲۰۲۲

دیلی میل فاش کرد که اجازه ویلاهای قطری برای جام جهانی بسیار گزاف بوده و بازیکنان در حال بررسی مکان های دیگر برای اقامت در طول جام جهانی هستند.

هزینه نجومی ویلاهای قطری برای جام‌جهانی ۲۰۲۲

به گزارش دیلی میل، ستاره‌های فوتبال جهان برای تامین محل اقامت خانواده‌های خود در جام جهانی با مشکل بزرگی روبرو هستند و باید مبلغ گزاف ۳۰۰ هزار پوند هزینه کنند.

اقامتگاه‌های اجاره‌ای در قطر بسیار محدود است و با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی، قیمت‌ها به شدت در حال افزایش است چون مالکان سعی می کنند از مسابقات نهایت استفاده را ببرند و درآمدزایی کنند.

در نتیجه بازیکنان برای حضور خانواده‌های‌شان در جام‌جهانی باید رقم گزافی پرداخت کنند.

در یکی از بروشور املاک که توسط دیلی میل دیده شده و به خانواده یک بازیکن برجسته بین المللی رسیده است، یک ویلای شش خوابه در یکی از منحصر به فردترین مناطق قطر پیشنهاد شده است. اقامتگاه مجلل دسترسی مستقیم به دریا را برای مهمانان فراهم می‌کند و برای جام‌جهانی اجاره داده می شود. این ملک دارای استخر خصوصی است کاملا مبله بوده و فاصله کمی با رستوران ها، فروشگاه ها و امکانات تفریحی دارد.

با این حال، هیچ قیمت پیشنهادی در دفترچه وجود ندارد و به افراد علاقه مند توصیه می شود برای تعیین هزینه مستقیماً با مالک تماس بگیرند.

فوتبالیست مورد نظر (که نامش فاش نمی‌شود) بعد از سوال درباره قیمت، از گرانی بسیار زیاد آن متحیر شد اما به هر حال ویلا را رد نکرد تا اطمینان حاصل شود که خانواده‌اش جایی برای اقامت در هیاهوی زمان برگزاری جام جهانی داشته باشند.

خانواده ها همچنین در حال بررسی گزینه اقامت در دبی و پرواز برای مسابقات هستند.

پروازهای شاتل منظم و نسبتاً مقرون به صرفه به دوحه پایتخت قطر از کشورهای همسایه نظیر امارات متحده عربی انجام می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها