|

دستگیری‌های زورگیران سریالی شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهمان در جریان تحقیقات به 50 فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های تهران اعتراف و مالباختگان در مواجهه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

دستگیری‌های زورگیران سریالی شرق تهران

به گزارش شبکه شرق، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۵ سارق جوان و اعتراف متهمان به ۵۰ فقره زورگیری خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان با استفاده از سلاح سرد در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت ها توسط 5 مرد سابقه دار صورت گرفته است و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بازبینی‌های دوربین مداربسته اطراف صحنه جرم هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند آنها دست به سرقت‌های زیادی زده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در یکی از محله‌های تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به 50 فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های تهران اعتراف و مالباختگان در مواجهه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سردار علی ولیپور گورزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و 50 دستگاه تلفن همراه به سرقت رفته نیز کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها