|

مسمومیت 7 نفر بر اثر گازگرفتگی در یک پیتزافروشی در تهران

در طبقه همکف یک پیتزا فروشی موتورخانه‌ای احداث شده بود که بدلیل نقص فنی، گاز منواکسیدکربن از این مکان نشت کرده بود.

مسمومیت 7 نفر بر اثر گازگرفتگی در یک پیتزافروشی در تهران

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مسمومیت هفت نفر در حادثه انتشار گاز منواکسیدکربن و گازگرفتگی در یک مغازه پیتزا فروشی در شرق پایتخت خبر داد.

سیدجلال ملکی روز چهارشنبه گفت: ساعت ۱۲ امروز حادثه گازگرفتگی در این واحد صنفی خیابان گلبرگ مابین باقری و تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه همکف یک پیتزا فروشی موتورخانه‌ای احداث شده بود که بدلیل نقص فنی، گاز منواکسیدکربن از این مکان نشت کرده بود.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانی کشف شده است ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

ملکی ادامه داد: در قسمت بالای این موتورخانه یک اتافک ۱۵ متری بعنوان محل استراحت کارگران قرار داشت که نشت گاز موجب شد هفت نفر که در این مکان حضور داشتند دچار مسمومیت شوند.

وی تاکید کرد: در این حادثه کسی جان خود را از دست نداده ولی هفت نفر با گاز منواکسیدکربن مسموم شده و با همکاری نیروهای اورژانس برای سیر مراحل درمانی روانه بیمارستان شدند.

 

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها