|

فرونشست زمین و محدودیت تردد در خیابان کارگر تهران/ عکس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات نشست زمین در خیابان کارگر و اعمال محدودیت‌های ترافیکی را اعلام کرد.

فرونشست زمین و محدودیت تردد در خیابان کارگر تهران/ عکس

به گزارش شبکه شرق، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از نشست زمین در خیابان کارگر و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت 22:30 شب گذشته «پنج‌شنبه، پنجم بهمن ماه 1402»، بالاتر از میدان قزوین ابتدای خیابان کارگر، نشست آسفالتی ناشی از جابه‌جایی بستر زمین به عمق 2 الی 3 متر و به پهنای عرض کل خیابان کارگر در  سمت جنوب به شمال به سامانه‌های امدادی و انتظامی اعلام شد.

او افزود: از همان دقایق ابتدایی نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و ماموران اداره‌های آب و گاز و همچنین پلیس راهور در محل حضور دارند تا این محل رفع خطر شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به منظور انجام بهتر عملیات در این محل، در میدان قزوین از جنوب به شمال، محدودیت تردد اعمال شده است.

سرهنگ کشیر از شهروندان درخواست کرد به سمت میدان قزوین و خیابان کارگر حرکت نکند و گفت: به محض اینکه عملیات مورد نظر مرتفع شد، محدودیت‌ها برداشته می‌شود.

فرونشست زمین

تغییر مسیر ناوگان اتوبوسرانی در  پی فرونشست زمین در خیابان کارگر

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: مسیر موقت ناوگان اتوبوسرانی در خیابان کارگر به دلیل فرونشست زمین تغییر کرد.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: «در پی فرونشست زمین در خیابان کارگر حدفاصل میدان قزوین تا چهارراه لشگر، تمامی خطوط عبوری از این مقطع تا اطلاع ثانوی از مسیر جایگزین تردد خواهند کرد.

بر این اساس، مسیر خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی در این منطقه از میدان قزوین، خیابان مخصوص، خیابان کمالی، چهارراه لشکر، ادامه مسیر به سمت میدان انقلاب خواهد بود.»

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها