|

افزایش غلظت آلاینده‌ها و بارش برف در ارتفاعات تهران

اداره هواشناسی تهران اعلام کرد: از بعدازظهر امروز تا پایان همین هفته در سطح استان افزایش ابر و از اواخر چهارشنبه بارش باران و در ارتفاعات، مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

افزایش غلظت آلاینده‌ها و بارش برف در ارتفاعات تهران

به گزارش شبکه شرق، اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش غلظت آلاینده‌ها، بارش باران و روند تدریحی دمای استان تا پایان هفته خبر داد.

 اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی از ظهر امروز (۱۹ آذر) بر میزان سرعت وزش باد در استان افزوده می‌شود و این روند تا دوشنبه (۲۰ آذر) ادامه خواهد داشت لذا کاهش شاخص کیفی هوا طی مدت یاد شده در برخی نواحی استان تهران به‌ویژه در جنوب و غرب که شدت وزش باد بیشتر است دور از انتظار نیست.

طی روزهای سه‌شنبه و صبح چهارشنبه (۲۱ و ۲۲ آذر) با توجه به سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است. همچنین از بعد از ظهر امروز تا پایان هفته جاری در سطح استان افزایش ابر و از اواخر وقت چهارشنبه بارش باران و در ارتفاعات، مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

از نظر دمایی هم از روز سه‌شنبه روند تدریجی کاهش دما آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۰ آذر) قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۲۱ آذر) قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با غبارمحلی و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۴-  درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها